26.

949 53 7
                                    

Taehyung pov.

Sikító tömeg, rengettek rajongó, sok híresség minden hol, ahova a szem, csak ellát. Vége nem látható sorszék, hatalmas kilátok, ahol a rajongók ülnek, akik izgatottan végignéznek a sok Kpop hírességen. A verseny lassan elkezdődik. 

Mik az első sorban ülünk a színpaddal szemben, mellettünk pedig a többi fiú banda ül, míg a hátunk mögött ülnek a lányok. Még soha nem láttam egyszerre ennyi remek, gyönyörű, tehetséges előadót, mint most mai napon. Nemcsak a rajongók sikítoznak, ha nem én is, csak legbelül, hisz végre találkozhatók azokkal, akiket már nagyon régóta szeretek és követek. Ezért is nagyon megörültem, mikor Jimin említette ezt a Kpop versenyt, persze később Jin is részletesebben elmondta, hogy miről is szól az egész. 

Két körből fog állni a verseny, az egyikben egymás ellen fogunk küzdeni az egyéni dalunkkal és táncunkkal, a másodikban pedig együtt kell megküzdenünk az összes fiú bandával. Lesznek majd bírák, akik dönteni fognak, de az armyk is szavazhatnak a legjobbra, vagy a kedvencükre. Úgy érzem nagyon izgalmas lesz ez a verseny, ami köztünk fog folyni, hisz mind a heten nagyon jók vagyunk, de most kifog derülni ki is köztünk a legjobb. Három érmet lehet nyelni, ami a tánc, zene, rap. Valamelyiket meg kell nyernem, meg kell vernem Jungkookot. Ha nem is nyerek az sem érdekkel, csak Jungkook se nyeljen semmiben sem. Tudom ez a gondolat elég rohadékul hangzik, de nem akarok ellene veszíteni. Szeretem meg minden, de minden megfogok tenni, hogy én legyek a legjobb, ami lehet könnyedén meg is lesz. 

Jungkook még mindig beteg egy kicsit, már nem lázas, nem köhög, de még nem bírja annyira a terhelést, így kifog fáradni a tánc során. Jimin bokája még mindig nagyon ronda, sőt szerintem rondább, mint volt, de ezt csak magának köszönheti. Hiába mondta neki az orvos, vagy Jin, hogy pihentesse, ö akkor is edzéseket folytatót, guggolásokat, fekvőtámaszt. Én is mondtam neki, hogy ez nem jó ötlet, de mindig azt mondta, hogy nem hízhat el, muszáj valamennyire mozognia, mert nem fog bele férni, majd a ruháiba. Annyira önfejű bolond. 

Hülyesége miatt alig bírt kimászni a limuzinból, mikor ideértünk, majd sántítva, vért izzadva ült le a helyére. Biztos ö is tisztában van azzal, hogy ezen a versenyen nem nyerhet a tánctudásával, talán, csak a hangjával, de lehet az is nehézkes lesz neki. 

Az említettre nézek, aki mosolyogva beszélget a mellette lévő másik banda tagjával. Jimin ül a szélén, én mellette utána jön, Jin, Namjoon, Hoseok, Suga, végén pedig Kook. Nagyon messze sikerült ülnünk egymástól, ami elszomorít, hisz mikor rosszba voltunk, akkor direkt egymás mellé raktak, de most, hogy jobban vagyunk a világ végére ültették öt. Pedig olyan jól néz ki öltönyben, hogy lassan orgazmust kapok a látványától. 

Annyira szeretnék most mellette ülni, közelebbről csodálni öt, megérinteni

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Annyira szeretnék most mellette ülni, közelebbről csodálni öt, megérinteni. Fizikai fájdalmat élek át, amiért nem lehetek mellette, hogy csak ilyen messziről figyelhetem. Megcsóválva a fejem csalódottan elfordulok tőle, ezzel elszakítva a vágyakozó tekintettem róla és ránézek a mellettem ülő szőke kerti törpére, aki tök jól elröhögcsél a másik bandából való fiúval. Azt hittem öt is bántani fogja az, hogy nem ülhet a kis szerelmével, de ahogy látom hatalmasat tévedtem, hisz ilyen boldognak már nagyon rég nem láttam. Úgy nevetgél, vonaglik a másik fiún, mintha vele járna, nem pedig Yoongival. A kezeit az idegen combjára teszi, míg a fejét a mellkasának döntve nevet, a fiú pedig a szőkeség haját simogassa, borzolgassa. 

Miért kell, hogy szeresselek? ~Befejezett~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant