33.

830 52 0
                                    

Jungkook pov.

Fullasztó meleg van idekint és nekünk mégis a forgatás miatt kint kell lennünk a szabadba, sőt nem csak ott. Épp vidámparkba megyünk, ami személy szerint nem rossz ötlet, mert szerettem az ilyen helyeket, de a hangulat a bandában elég szörnyű és lehangoló. Jimin már tegnap óta furán viselkedik, ahogy Tae is az ö közelébe,Yoongiról meg ne is beszéljünk. Egyik sem szól a másikhoz, nem néz a másikra, ami elég feszülté teszi az együttlétet. Kérdeztem Taetol mi történt köztük, de nem mondta el.

-Jungkookie! - A gondolataim főszereplője felbukkan és oda rohan hozzám két jégkrémmel a kezében. - Hoztam neked is. - Hatalmas mosollyal az arcán nyújtsa át hideg édességet, amit elfogadok. 

-Honnan szerezted? - Biccentek a jégrémre, miközben kibontom. Válasz helyett, csak a kis boltra mutat, ahonnan a többiek is szállingóznak ki. Ennyire elbambultam volna? Kibontva a finomságot, ajkaimhoz emelem. 

-Lehet rossz ötlet volt ez a jégrém dolog. - Néz rám csillogó szemekkel, elnyílt ajkakkal. Tegnap mikor végre megtörtént az első aktusunk, nagyon szomorú voltam, amiért béna voltam, de miután lenyomtunk még két menetet nem volt életkedvem panaszkodni. Taehyungnak az állóképessége hatalmas, vele ellentétben az enyém alacsony. Látszik, hogy ö sokkal tapasztaltabb nálam ilyen téren. 

Elfordulva tőle tovább eszem a jégkrémemet és inkább a szemközti szőkeségnek szentelem figyelmem. Most sokkal jobban ki van öltözve mint tegnap, bár ez szerintem sminkes lányoknak köszönheti , akik reggel megküzdöttek vele, hogy rendesen kicsinosítsák. Még a haját is belökték, bár Jimin a kontaktlencse bevételét nem engedte nekik, inkább szemüveget vett fel. Nem add tegnap óta magára ami elég fura, mert ö az aki mindig kitűnik mellettünk a megjelenése miatt. Mindig ö a legstílusosabb, na meg persze az én babám, aki ma is gyönyörűen néz ki. 

Tovább menve a járdán elérünk a vidámparkba, ahol a többiek ujjongva várják, hogy végre betehessük oda lábunkat, amit nem sokára meg is teszünk. Ahogy beérünk mindenki szétszalad, így csak én, Taehyung, Jimin és Hoseok maradunk. Hoseok azért, mert annyira ámult bámult, hogy lemaradt a többiektől, Jimin meg csak egy helyben álldogálva nem nagyon ment sehova. Taehyung pedig mellölem nem megy el, mivel otthon már leszögeztem neki, hogyha egyedül mer hagyni letépem a méretes szerszámát. Így négyesben megyünk tovább a hullámvasútig ahova Tae és én szeretünk volna jobban menni. Hoseok annyira nem, de mivel Jimin nem szavazott semmire, így mi nyertük meg a hullámvasutat. Beállva a sorba várjuk is, hogy mi jöhessünk, velünk ellentétben Hobi nem annyira, Jimin meg úgy elvan magával. Felülve végre a hullámvasútra elindulunk. Tae sikítozva szorongatja a kezem, miközben a másikat az ég felé nyújtsa. Én az egész utat végig röhögöm, majd mikor leszállunk róla, még akkor is folynak a könnyeim a nevetéstől. Velem ellentétben Jimin a gyomrát fogva támaszkodik Hoseoknak, aki szintén szar állapotban van. 

- Még egyszer! -Kiáltja el Taehyung, mire Hoseok ellenkezni kezd. 

Nagyon örülök, hogy eljuthattam ide, mivel Taehyungal ez lesz a második randink. Emlékezetesé szeretném tenni ezt a napot, de még nem tudom hogyan kéne ezt meg tennem. Kicsit gondolkodva, míg a következő úti célunkhoz nem érünk nézelődök ide oda. Vannak itt  boltok, de nem tudom mit találhatnék odabent, ami tetszene is. Annyira elgondolkodok ezen, míg meg nem állnak a többiek egy másik masina előtt, ami körbe-körbe forog, örült gyorsasággal. A látványtól enyhén megijedek, de Tae izgatottan ugrálni kezd mellettem könyörögve, hogy erre is üljünk fel, így beadom a derekam. 

-Én biztos nem ülök fel arra! - Szólal meg Hoseok ellenkezve felemelve kezeit. 

-Szavazunk? - Kérdezi újra Tae, amitől már ijedten hátrálni kezd, hisz tudja úgyis ö fog végül nyelni. 

Miért kell, hogy szeresselek? ~Befejezett~حيث تعيش القصص. اكتشف الآن