4

294 59 3
                                    

Το πρώτο πράγμα που έκανε όταν έμεινε μόνος ήταν να κοιτάξει για νέα μηνύματα από την έλεν. Υπήρχε ένα στο οποίο του έλεγε πως ήταν κουρασμένη από τις δουλειές και τις ευθύνες που είχε να αντιμετωπίσει τώρα που έπρεπε να βοηθήσει τη μητέρα της. Το σκέφθηκε για μια στιγμή προσπαθώντας να καταλάβει τι ήταν εκείνο που τον ενοχλούσε τις τελευταίες ώρες αλλά δεν κατέληξε πουθενά. Έτσι της απάντησε μετρημένα χωρίς πολλές διαχύσεις κι έκλεισε το παράθυρο. Ήξερε πως θα περνούσε ώρα ώσπου να απαντήσει ξανά η έλεν. Εκείνη τη στιγμή ήταν που χτύπησε το τηλέφωνο του γραφείου. Τινάχτηκε και το σήκωσε νευριάζοντας πάλι. Καθόλου δεν του άρεσε αυτός ο ήχος. Ήταν ο απλός παραδοσιακός ήχος των συσκευών αυτού του είδους αλλά ποτέ δεν τον συμπάθησε.

-έχω τα αποτελέσματα των τοξικολογικών. Δε νομίζω πως θα σου αρέσουν ωστόσο.

-τη σκότωσαν; Άρπαξε ένα στυλό αγνοώντας εντελώς το λαπτοπ. Τράβηξε μπροστά του ένα καινούριο σημειωματάριο περιμένοντας.

-Ναι, κάποιος τη δηλητηρίασε.

-Λέγε λοιπόν.

-με αρσενικό. Βρέθηκε στο χυμό πορτοκαλιού που ήπιε το βράδυ. Αν κρίνω από το μπουκάλι ήπιε αρκετό. Τη σκότωσε άλλωστε μέσα σε λίγα λεπτά. Δεν πρόλαβε να κάνει και πολλά

-Μάλιστα. Τι άλλο έχεις; Πες μου τα σημαντικότερα κι έπειτα στείλε μου σε παρακαλώ τις απαντήσεις ηλεκτρονικά αν σου είναι εύκολο. Το χέρι του έτρεχε ήδη πάνω στην πρώτη λευκή σελίδα.

-κανένα πρόβλημα, θα πω στην Άλεξ να σου τα στείλει αμέσως μόλις κλείσουμε.

-Είμαστε σύμφωνοι.

-λοιπόν, η κοπέλα έπαιρνε κάποιας μορφής αντικαταθλιπτικά, το ήξερες;

Ο Γουίλιαμ άφησε για μια στιγμή το στυλό κι έτριψε το πρόσωπό του.

-όχι, δεν το ήξερα. Για να είμαι ειλικρινής πριν από λίγες ώρες δεν είχα ακούσει ούτε το όνομά της.

Ο σαρκασμός στη φωνή του δε διέφυγε του άλλου άνδρα που βιάστηκε να συνεχίσει.

-θα έχεις όλα τα στοιχεία που υπάρχουν στη διάθεσή σου. Ακόμη έπαιρνε αντισυλληπτικά χάπια.

-Ναι, αυτό είναι λογικό νομίζω. Είχε κάποια σχέση αλλά θα μπορούσε να τα παίρνει και για ιατρικούς λόγους.

-Αυτά είναι νομίζω τα κυριότερα όμως θα στείλω αναλυτικά τα αποτελέσματα να κρίνεις κι εσύ.

Το χρώμα του θανάτουWhere stories live. Discover now