giriş

1.2K 60 155
                                    

  Toprak ; ölünce örter mi ki?
Kırgınlıklarımızı,
 Hayal kırıklıklarımızı,
Hayalini kurduğumuz her şeyin  birer rüyadan ibaret olduğunu Gerçeği,
Sevgiyi,
Acıyı,
Sevinci ,
Hüznü,
Belkide silmek için yağıyordur yağmurlar hüsran olan herşeyi
            *************
 Genç kadın yeni taşındığı evinin çatı katında bulduğu günlüğü okurken, bir taraftan da  içinde büyüyüp boğazına kadar gelen koca bir yumruyu yutmaya çalışıp sonunda tuttuğu  hıçkırıklarını salıverdi, hıçkırıkla beraber gözlerinden boşalan yağmur damlaları genç kadının yanaklarından süzülüp gömleğinin yakasını ıslatırken günlüğün okuduğu sayfasını bükerek işaretledi.

Bir süre günlük defterinin üzerine  karakalemle ustaca çizilmiş sembole baktı parmaklarını sembolün üzerinde gezdirirken bunun ağacın gövdesine resmedilmiş bir kadın figürü olduğunu fark etti.
Öylesine güzel iç içe geçmiş iki resmi dikkatlice bakmayan gözler asla farketmezdi.

Elindeki defteri masanın üzerine bırakıp yeni taşındığı evinin muhteşem manzarasını izlemek üzere verandaya çıktı .

 Metal işçilikli masa sandalyelerin üzeri yeni boyandığı için onlara hiç dokunmadan köşedeki korkuluğa sırtını dayayıp göz alabildiğince uzanan yeşilin her tonunu barındıran dağın eteklerinde elbise gibi duran ormana baktı.Buraya geldiği günden itibaren ruhunu sarmalayan huzurun kollarında derin bir nefes alarak tertemiz havanın cigerlerine dolup tüm hücrelerine gittiğini hissederek gözünün alabildiği kadar uzaklara çevirdi bakışlarını,bir arayışın burukluğu hala kalbinde biryerlerde hastalık gibi acıtsada canını bu burukluğu huzur ile tedavi etmeye çalışmanın en iyi yöntem olduğunu biliyordu.Binlerce kalabalık insanın bulunduğu şehirden ani bir karala bu sakin  kasabaya geldiğinden bu yana ruhu dinginlesmiş kabusları azalmıştı,gercek vatanına vuslat etmişti adeta.
Yeni taşınmış olsada , evi ilk gördüğü andan itibaren sanki yıllardır kendisine aitmislik hissi ile burayı çok sevmisti genç kadın.

“Bu ev kendisinin olmadan önce kim bilir kaç yaşama ev sahipliği yapmıştı.?”

“ Kimbilir hangi hüznü yada mutluluğu yaşadılar bu verandada?" diyerek kendi iç sesiyle konuşurken

Ağaç dallarının  birbirine geçtiği çalılık bölgeden inlemeyle havlama arası bir sesle kendisinden yardım bekleyen beyaz tüylü  köpeği gördü.

HEYULAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin