5 yıl önce......
Göz kapaklarını araladığında zihni hala gördüğü rüyanın etkisindeydi,gözlerini bir kaç kez ardı ardına açıp kapatırken rüyasında gördüklerini hafızasında tekrardan canlandırıp anlamını bulmak için en son yatmadan önce başucundaki komidinin üzerine bıraktığı telefona uzandı,fakat telefonu orada bulamayınca oflayarak başını yataktan aşağıya sarkıttı telefonu görme umuduyla yatağın kenarını komidinin alt kısmını gözleriyle taradı.
“ Lanet olası ufaklık yine bir yolunu bulup telefonu araklamış “diyerek öfkeyle yataktan fırlayıp nefis yemek kokularının geldiği mutfak tarafına yöneldi “
Annesinin mutfakta pişirdiği yemeğin leziz kokusuyla yataktan ne için fırlayıp öfkelendiğini bir an olsun unutup ,ocakta pişmekte olan yemeğin kapağını açıp pişen sıcak sarmalardan bir tanesini üfleyerek ağzına atıverdi
“ Oğlum yanacaksın “ diye yakınan kadına usulca sokularak başını omzuna gömüp kokusunu ciğerlerine çekti
“ Ohhhh kokunda yemeklerin gibi misss kokuyor Esma sultan “ diyerek kadının boyun kısmına sesli bir öpücük bahşetti.
Oğlunun bu sevgi gösterisine kıkırdayarak cevap veren Esma hanım
“ Bu sarmalar için beni öpüp kokluyorsan buna kanmayacağım ,ülkeye geleli neredeyse bir hafta olmuş ama bizim oğlan daha annesini görmeye yeni tenezzül ediyor “diye genç adama sitemi yapıştırdı.
“ Ooo Esma sultan madem beni haşlayacaktın bence akşam yemeği için başka yemeğe gerek yoktu ,hatta beni çiğ çiğ yiyebilirsiniz “ diyerek alınan kadına kendisini affettirmek için ellerini koltuk altına geçirip gıdıklamaya başladı.
Kapının eşiğinde durup oğlunun karısıyla uğraştığını kıkırdayarak izleyen Asaf bey anne ve oğlunu daha çok uğraştırmak adına ikisinide kasıtlı olarak tuzağına çekmek için karısının oğluna en çok sitem ettiği konuyu açıverdi
“ Karımla oyun oynayacağına artık yaşında geldi geçiyor kendine bir oyun arkadaşı bul da bizde torun sevelim artık evlat” dediğinde genç adamın suratı düşerken ,Esma hanımda eline geçen ikinci kozla ellerini beline koyup
“Efendi bu bize torun sevdirene kadar biz kara toprağı boylarız,bunun evleneceği falan yok,boşuna heveslenip kursak kaldırmayalım “ diye söylenerek ocakta pişmekte olan yemeğe döndü.
Hakan odasına tekrardan geldiğinde rüyasında gördüğü kadın silüetini hemen surekli yanından ayırmadığı defterine resmetti.
Defalarca aynı sureti görduğünden hafizasına kaydettiği sureti resimledikten sonra dalgınca resmi inceledi,parmaklarını resmin üzerinde gezdirirken içindeki garip bir hisle kelimeler agzından döküldü.
" Bir gün seni bulacağım,biliyorum ki ruhumu dinlendirecek tek insan sensin " diyerek kendisine bir kağıt parçasından bile canlı canlı bakan ışıltılı gözlere baktı.
Ne kadardır izlediğini bilmediği resme tekrardan kısa bir bakış atıp ,defteri istemedende olsa kapattı.
Kardeşinin elinden zorla aldığı telefonunu tuşlayarak bugünkü randevuları icin bilgi aldığı sekreteri ile kısa bir konuşma yapıp, banyonun olduğu tarafa yöneldi ilk randevusu bugün öğleden sonraydı,Esma sultanın sisetmelirine maruz kalacağını bildiğinden sıkıntı ile oflayıp bir eliyle saçlarını geriye doğru taradı.
" Sanırım annemi mesgul edecek bir şey buldum " diyerek gülümseme eşliğinde banyoya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEYULA
Mystery / ThrillerHerşey genç kadının gerçekle hayali karıştırdığı rüyaları ile başladı. Yoksa gerçek dediği hayatımı bir rüyadan ibaretti? Gerçeğini arayan bir kadın ...! Rüya gibi bir adam ...! Gerçekle rüyanın uçurumlarında kol gezen bir Aşk ...! ve sadece gözkapa...