Soru 11

2.2K 135 39
                                    

mitDemir309: Hobileriniz nelerdir? ( toplu soru )

Miranda: Bir şeyler çalmak, birilerini tehdit etmek ve Nico'yla birlikte uyumak ^^ - uyumak hobi midir acaba? -

Nico: (Miranda'ya arkasından sarılır) Bir şeyler öldürmek, bir şeyleri dövmek, bir şeylere işkence etmek ve Flynn'i kum torbası olarak kullanıp boks yapmak! >:)

Skylar: Ayy, bunlar çok tatlı ya ^.^ Dimi Travis?

Travis: Aslında kampın en korkunç ikilisi bunlar Sky! Ama, evet yakıştıkları inkar edilemez bir gerçek. Tıpkı bizim olduğumuz gibi...

Miranda: (Nico'ya fısıldar) Üç deyince sen Travis'e ben Skylar'a dalalım! >:)

Nico: (Fısıldar) Bence susmaları için bir şans verelim çünkü ben bir kere az daha öldürecektim Travis'i...

Miranda: (Gözlerini devirir) Pekala, çocuklar bizi konuşmayı kesin ve soruyu yanıtlayın!

Travis: Ama böyle ne güzel dalga geçi-...

Nico: SORU! YANIT! HEMEN! ŞİMDİ!

Skylar: Tamam Nico, sakin ol, koy o kılıcı yerine, söz bir daha size bir şey demeyeceğim (kıkırdadı, çünkü yalan söylüyor) Benim en büyük hobim kılıç dövüşü biliyorsunuz, birde günbatımında yürüyüşe çıkmak...

Miranda: Sky, bana yalan söyleme >_<

Skylar: Oha... O_O

Travis: Neyse, benim hobim insanlara eşek şakası yapmak ve Skylar'la birlikte yürüyüşe çıkmak... (Kimsenin duyamayacağı bir sesle ekler,) Çünkü onunla yürürsem beni ödüllendireceğini söyledi, belki de öper beni ^^

Miranda: Bunu duydum!

Travis: MİRANDA KULUN KÖLEN OLAYIM, LÜTFEN SÖYLEME ONA :'(

Miranda: Tamam o zaman git bana peynirli Cheetos getir -_-

Travis: Hemen gidiyorum!

Leanna: Bari bende soruya cevap vereyim, benim hobim ise çizim yapmak, arkeoloji dergileri okumak ve biyoloji çalışmak. Santranç oynamak, havuz problemi çözmek, bilgi yarışması ve arkeoloji kazı çalışmalarını izlemek...

Connor: Iyy, resmen sen anlatırken ben sıkıldım Lea -_-

Leanna: Yaa, peki sen ne yaparsın salak şey?

Connor: Ben Afrodit kulübesini gözetlerim ve...

Cloe: Ne dedin sen az önce CONNOR STOLL?

Connor: S-sen de mi burdaydın! Hi- hiçbir şey... Dedim ki Irene kulübesini gözetlemek... (Bu kısımda Nico ve Miranda dahil herkes güldü)

Cloe: -_-

Marvel: Skylar'dan birkaç kılıç dersi almayı isterim tabii, birde Jwell'le vakit geçirmeyi seviyorum...

Jwell: Çikolata yemek en büyük hobimdir! ÇikolatAşk :D

Cloe: Teresa'yı zorla alışverişe götürmek çok eğlenceli >:) Birde Connor'la konuşmayı da seviyorum...

Teresa: Televizyon izlemeyi ve Cloe'nin Connor'a saydığı lafları dinlemeyi çok severim! Cloe sinirlendiğinde çok komik görünür :3 Burnu kızarıyor arkadaşlar xD

Connor: Bir dakika Teresa az önce bana laf saydığını mı söyledi Cloe?

Cloe: (Tip tip Teresa'ya bakar) Hiçbir şey demedin değil mi Tess?

Teresa: (Ellerini iki yana açar) Öyle olsun aptal aşıklar...

Hermes'in Kızı || Röportaj KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin