Benimsin, Bırakmam

867 59 17
                                    

-Nico-

"Miranda hemen buraya gel!''

    Kucağımdaki Kedi'nin küfretmesine sebep olan sese döndüm. Leanna sinirli görünüyordu. Miranda'nın ne yaptığını merak etmiştim. Dalgalı saçlarını okşamaya başladım.

"Yine ne yaptın Miranda?" dedim. Birazcık sert söylemiştim. Hemen üstümden kalkıp Leanna'ya doğru yürümeye başladı. Hey, trip atmasına gerek yoktu!

"Ne var Leanna, uykumu böldün, bari değecek bir şey olsun!"

    Gürültüleri duyan Travis, Leo ve Ariel de salona geldiler. Aman ne harika. Gözlerim Skylar'ı ararken aklıma onun hala uyanmadığı geldi. Travis'e baktım. Zavallı Travis, ne kadar acıymış değil mi? Sen bana laf ederken iyiydi. Miranda olmasa seni öldürmüştüm. Ben salak salak bunları düşünürken Leanna boğazını temizleyip dikkatleri üzerine çekti.

"Güzel, hepiniz uyandığınıza göre görev dağılımına başlayabiliriz. Leo, sen kendi odanı toplasan yeterli olur. Travis ve Ariel evi temizlesin. Ben dağınık eşyaları toplayacağım. Miranda sen de yemek-"

"Miranda mı?" Herkesten aynı nidaların yükselmesi gayet normaldi.

"Ben mi?"

    Birisinin Leanna'yı durdurması gerekli. Sanırım o kişi benim çünkü diğerleri Ölmek istemiyorum! gibisinden Miranda'ya bakıyordu.

"Leanna saçmalama, Miranda kıyafetleri toplasın sen yemek yap. Ayrıca bana görev vermedin, uyumaya gidiyorum"

"Hayır Nico, Miranda'nın toplama yöntemini ikimizde biliyoruz ki o kız isterse çok iyi yemek yapabiliyor. Sen de onunla birliktesin. Hadi herkes işine!" Dolabımdaki top haline getirilmiş tişört aklıma gelince yüzümü buruşturdum. Onun işine gelince her şeyi yapabileceğinden emindim ama yemek konusu tehlikeliydi. Yanında ben olsam bile. Cidden, yemek ve Miranda'dan bahsediyoruz burada... Yine de Lea'nın emriyle herkes dağılmıştı. Geriye ben, Miranda ve Leanna kalmıştık. Koltuğa yayılıp Miranda'nın Çizmeli Kedi gibi açılmış gözlerine baktım. Leanna'ya yalvaracaktı, güzel gösteri. "Leanna lütfen genç ölmene gerek yok. Ben eşyaları düzgünce yerleştiririm ama bana yemek yaptırtma. Hem Sky'ı daha yeni bulduk onu hemen öldürmemi mi istiyorsun? Ah Skylar'ın ateşi çıkmış söylemeyi unuttum!" Miranda'nın bilmediğim yönleri, vol: 14 .

"Ateşi mi çıkmış? Ona hemen ateş düşürücü vermem lazım, nektar da bir işe yaramıyor ki. Fazla verir- MİRANDA KONUYU DEĞİŞTİRME HEMEN MUTFAĞA!"

    Miranda'yla kahkahalara boğulduğumuzda Leanna daha da sinirlenip gitti. Anlaşılan yemek işi bize kalmıştı. Ölmeyi bu kadar çok istiyorsa daha güzel yöntemler bulabilirdim. Kedi beni kolumdan sürükleyerek mutfağa soktu. Mutfağa kırmızı ve siyah tonları hakimdi. Uzun olan tezgah kırmızıydı, küçüğü ise siyah. Buzdolabı beyazdı ama üstünde kırmızı siyah izler vardı. Güzel mutfak. Miranda'yla evimize bu mutfaktan yaptırmalıyız. Kilerin yanındaki Miranda'ya baktım. Aklında bir şey var gibiydi ve bu onda şeytani bir görüntü yaratıyordu. Şeytani güzellik. Aklıma gelen şeyle sırıttım.

"Komik olan neyse bana da söyle beraber gülelim"diye homurdandı. Arkasına geçip kollarımın arasına aldım.

"Aklında ne var Miranda?"

"Bak şimdi..."

-Miranda-

    Leanna'nın en sevdiği tatlıyı yapıp, ona yapmamayı hayatımın en şeytani fikri olarak ilan ediyorum. Sonuçta güzel bir İtalyan yemeğinden sonra krem karamel çok iyi gider. Leanna da krem karamel için ölürken supangle yapmak olmazdı değil mi? Nico fikrimi çok canice bulmuş olmasına rağmen bu işten keyif aldığı belliydi. Mide, melezler için önemlidir, ama benim inadıma gitti, suçlu Leanna. Bunu düşünerek omuz silktim.

Hermes'in Kızı || Röportaj KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin