Melezler ve Ölümlü Lisesi (3)

1.3K 94 17
                                    

-Bence medya çok hoş ^^ -

-Nico-

  Aslında Nico, Bayan Bell'in onu dersten çıkarmayacağını sanıyordu. Çünkü bu kadın her dersin başında Okul yansa da, bu sınıfı sel bassa da deprem olsa da Mezopotamya'yı öğreneceksiniz! der gibi bakıyordu. Travis ondan potaya soktuğu Dick'i indirmesini söylemeye geldiğinde ise kadın korku dolu gözlerle Nico'ya bakmış ve 11-F öğrencileriyle gitmesine izin vermişti.

    Nico isteksizce sırasından kalktı. O çocuğun yemyeşil olmuş yüzünü ve kusmak üzere olan midesini düşündükçe keyifleniyordu çünkü bu çocuğun kendi yüzüne kusacağı anlamına geliyordu. Bu, kameralarla kaydedilmesi gereken harika bir olaydı ama eğer Travis onu potadan aşağı indirmek istiyorsa muhtemelen bu hiç olmayacaktı. Nico pis pis Travis'e baktı.

''Dostum, Jeff ile smaç basma adına bahse girdik ve hiç param yok, o çocuğu oradan çıkar'' dedi Travis spor salonuna doğru yürürken.

   Nico aklına gelen bir başka fikirle sinsice gülümsedi, ardından da omuz silkti. ''Tamam, onu oradan çıkaracağım'' dedi kayıtsızca.

   Spor salonuna geldiklerinde Nico basketbol potasının direğine güçlü bir tekme attı ve baygın halde olan Dick poposunun üstüne düştü. Nico keyifle sırıttı.

''Ha, yani yapmamız gereken tek şey bir tekme atmak mıydı?'' dedi Jeff.

   Nico Jeff denen çocuğa baktı. ''Sende yukarıda hava nasıl diye merak ediyor musun Jeff? Hayır mı? O zaman kapa çeneni'' 

   Nico eğilip Dick'in ayak bileğinden birini tuttu ve onu spor salonundan dışarı sürüklemeye başladı. 

''Bekle'' dedi Skylar. ''Ne yapacaksın ona?''

''Bayrak direğine asacağım. Kusmasını videoya çekmem gerek''

Hermes'in Kızı || Röportaj KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin