Pppppğşt Tanrılar,
Lan Dionisos çak kafa herifsin lan fehwfshter, babaya sahip çıkalım. Aygırhena, qashar aygırhena sn ndn malsn cnm .s.s Bir de Hephaistos amca, valla tebrik ediyorum iyi çocuk yapıyon dsvgffbdgf. Zeus, senin de ..... senden de kızından da bi bok olmaz. Çarpçaksan çarp yani. Afrodit en sevdiğim tanrıçasın, sizi saymıyorum leydim Artemis. Neyse yani. Hermes bir de sen de o kadar çok zampara olmasaydın o zaman çok çocuk istemiyorsan.
Çarpılacak Melez, Tuana
-Birkaç Gün Sonra-
Sevgili Tuana,
Evet, çarpılacaksın *-* (Zeus)
Zevkle izleyeceğim xD (Hera)
Biliyor musun, cidden bütün Olimpos Hades'leşmeye başlamış Hera -,- (Flynn)
MUHAHAHAHHAHAHA! Kimse benden kötü olamaz, yoksa ölümcül kötü kahkahamı duymadın mı? (Hades)
İnan bana, Molly teyzem senden daha kötü gülüyor -,- (Flynn)
Bu çocuk neden her mektubumuza burnunu sokuyor? (Zeus)
Daha da önemlisi, nasıl mektubumuza yazabiliyor? (Hera)
Belki, bir iyilik yapmış olabilirim ben :3 (Hermes)
Ha? (Hera)
Hadi ama, benim posta ve kargo şirketim var. Her yazılan mektuba, dilediğimi yapma gücüm var -,- (Hermes)
Haa, anladım! (Hera)
İyi de neden Apollon'un oğluna yardım ediyorsun? (Apollon)
Çünkü o, kızlarımdan birini seviyor ve bence Hades'in oğluna göre daha az serseri -_- (Hermes)
Neden kendinden 3. kişi gibi söz ediyorsun yarım akıllı kardeşim? (Artemis)
Apollon, bunu neden yaptığını bilmiyor. Ama Artemis'in derhal susmasını istiyor -,- (Apollon)
Hm, işsizlik bence nedeni! (Athena)
Apollon işsiz olmadığını söylüyor, eğer yapacak işi yoksa PlayBoy okumayı tercih ediyor -_- (Apollon)
Bu çocuğu ancak çiftçilik paklar -,- (Demeter)
Apollon, asla işçi sınıfının bir üyesi olmayacağını söyledi (Apollon)
SEN AZ ÖNCE ''İŞÇİ SINIFI'' DİYEREK ÇİFTÇİLERİMİ Mİ KÜÇÜMSEDİN BAKAYIM? >-< (Demeter)
Apollon burada değil, daha sonra sesli mesaj bırakın... Biiip biiip biiiip! (Apollon)
Aa, Hephaistos'a çok güzel çocuk yaptığını söylemiş -,- Ama o çok çirkin, bence marifet karısında. Tabi hiçbiri benim yanımdan bile geçemez ama, neyse... (Afrodit)
Heey, bende buradayım ve bunu duyuyorum -,- (Hephaistos)
Yalansa yalan deyin ama -,- Hera seni dağdan fırlatmıştı bu yüzden :/ (Afrodit)
Nedeğğğğn eskiiiğğ anılarııığğ deşiyorsuğğğğn? Canığğğm acığğğyoğğr :'( (Hephaistos)
Uff -_- (Afrodit)
EVEEEET, KİMMİŞ PARTİ ADAMI? KİMMİŞ ÇILGIN PARTİLERİN VAZGEÇİLMEZ DAVETLİSİ? AHH TABİ Kİ DE BEN BEBEĞİM! (Dionisos)
Ne içirdiniz yine bu adama? (Athena)
Kimse bir şey içirmedi, kendi kendine içiyor -,- (Artemis)
AYNEEEEN XD (Dionisos)
WTF!? (Poseidon)
Ne zaman ergence konuşmayı bırakacaksın Poseidon? (Athena)
Gençler Twitter'a ''Sevmk sevmemekse, sevmemk sevmektir .s.s'' yazmayı bırakınca, ok? (Poseidon)
Artık mektubu postalayabilir miyim? (Hermes)
-Mektup Postalandıktan Sonra-
Albızlar alasıca, o bana zampara herif dememiş miydi? Cevap vermeyi unuttum, harika -,- (Hermes)
Sen bana serseri mi dedin? -.- (Nico)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermes'in Kızı || Röportaj Kitabı
Non-FictionHermes'in Kızı Serisi, |Ek Kitabı| Bu kitap, ilk olarak Hermes'in Kızı serisinin karakterlerinin okuyucularla yaptığı röportajları içeriyordu, bu nedenle adı 'Röportaj Kitabı' idi. Sonradan ek olarak, okuyucuların yazdığı küçük sahneler ve karakterl...