Sevgili (!) Olimpos Tanrıları,
Hepinizden nefret ediyorum! Ve baba? Tanrılar aşkına, bana senin çocuğun olduğumu söyleyen sendin!!!! Hatta geçen doğum günümde birlikte pasta yemiştik? Seneye yine birlikte yiyeceğimize söz vermiştin hatta geçen! :( Zeynep de yanımdaydı. Onun da doğum günüydü. Ve Rhea sana bir şey soracağım, babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? Hayır çok ciddiyim. Doğumgünüm için pasta yapmıştı ve çok lezzetliydi *-* Ve Poseidon ayrıca lütfen şu ergen hallerinden kurtul sana hiç yakışmıyor. Ve Zeus, Rhea seni istediği kadar sevsin, hepimiz en çok (Demigod halkı olarak) Poseidon'u sonra da Hades'i seviyoruz. Yani en son sıradasın -,- Ve Afrodit Cupid cidden it, Nico'ya Cupid desem.... Neyse... ve Athena lütfen her şeyi bildiğini sanmaktan vazgeç tabi ki de Poseidon bana onun kızı olduğumu söyledi. Ve Apollon lütfen şu oğlun Flynn'e mektuplarıma karışmamasını söyle bak lütfen dedim! Miranda, Nico'yu senden çok uzun süredir tanıyorum. Onun efsanebüyüsü oynadığı zamanları bilirim ben, küçücük boyuyla her şeye burnunu sokuyordu. Heey baba hala sahiplenilmedim?
Sevgilerimle,
Melez Rümeysa-Birkaç Saat Sonra-
Sevgili Rümeysa,
Ben sizinle pasta mı yemiştim? Uff yha ndn hç bişe hatrlamyrum? -_- (Poseidon)
Hah, sen ve sizin gibiler beni sevmeyebilirsiniz ama benim gayet çok sevenim var, Rhea sadece onlardan 1 kişi ;) (Zeus)
Ahh, şu satırı yeni gördüm, demek beni seviyorsunuz huuhhuu *havalı emoji* (Poseidon)
Neden ben ikinci sırada geliyorum -,- (Hades)
İkiniz de boşa konuşuyorsunuz, herkes en çok beni seviyor xD (Zeus)
Ares, bebeğim şu melezi öldürür müsün, oğluma laf ediyor :3 (Afrodit)
Hemen ilgileniyorum aşkım :* (Ares)
Hmm, madem benim kızımmış, - hala hatırlammıyorum uff .s.s- onu öldüremezsin! Sahiplendim artık :'3 (Poseidon)
Harika -_- (Ares)
Bir dakika ben Athena'yım ve her şeyi bilirim! Hades'in Hello Kitty'li iç çamaşırı giydiğini de biliyorum, HER ŞEYİ BİLİYORUM! :P (Athena)
Persephone! Bunu kimseye söyleme demiştim! Ahh, harika -,- (Hades)
Apollon oğluna hiçbir şey demeyeceğini, istediğini yapabileceğini söyledi. Apollon bir melezden emir almayacak kadar yüce (Apollon)
Ve hala 3. kişi anlatımıyla konuşuyor -,- Böyle yaparak daha havalı olmuyorsun kardeşim -_- (Apollon)
Apollon, Artemis'i engelledi (Apollon)
Albızlar ala-... (Artemis)
NİCO BEN BU KIZI ÖLDÜRÜRÜM AMA! (Miranda)
Evet Rümeysa, yapar -.- (Nico)
KİMSE KIZIMA DOKUNAMAZ, OK, BB! (Poseidon)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermes'in Kızı || Röportaj Kitabı
No FicciónHermes'in Kızı Serisi, |Ek Kitabı| Bu kitap, ilk olarak Hermes'in Kızı serisinin karakterlerinin okuyucularla yaptığı röportajları içeriyordu, bu nedenle adı 'Röportaj Kitabı' idi. Sonradan ek olarak, okuyucuların yazdığı küçük sahneler ve karakterl...