To tak nagle?!

12 5 0
                                    

Perspektywa Karola

Słyszałem głos....głos Ari. Chciałem ją zobaczyć, ale widziałem tylko białą przestrzeń. Musze do niej wrócić, ale jak. Dobra....coś trzeba wymyśleć.

-Kocham Cię- wypowiedziała te słowa, a ja chciałem  jeszcze bardziej ją zobaczeć. Zaczeła mnie całować. Nie czułem nic przez co nie mogłem oddać pocałunku tak jak kiedyś. Bardzo mnie jej brakowało. Kocham ją z każdą minutą coraz bardziej. Już nie dotykała mnie, ani moich ust. To znaczy, że już idzie! Nie moge jej pozwolić. Próbowałem otworzyć oczy. Udał się... tyle, że ona już prawie wyszła. Złapałem ją za nadgarstek. Była wystraszona. Odwróciła się. Widziałem jak po jej policzku spłyneła pojedyncza łza więc ją starłem. Przyciągnełem ją do siebie i wpiłem się w jej usta.

Perspektywa Ari

Poczułam mocny uścisk na nadgarstku....odwróciłam się. To był on! Nie mogłam w to uwierzyć! Po policzku spłyneła mi łza. Starł ją i wpił się w moje usta. Tęskniłam za tym jak on mnie całował. Przestałam go całować, bo nie mogłam już nabrać powietrza.

-To tak nagle?!- zapytałam

-Nie. To dzięki tobie. Usłyszałem jak powiedziałaś ważne dla mnie słowo ,,Kocham Cię". Nie chciałem Cię stracić, dlatego starałem się ocknąć. I się udało- uśmiechną się.

-Nie miałem już co robić tutaj, ale sobie pomyślałem, że trzeba będzie najpierw założyć rodzine- powiedział

-No właśnie....nie mogłeś mnie zostawić- powiedziałam po czym wpiłam się ponownie w jego usta. Po skończeniu tego cudownego pocałunku wziełam mu podałam ubrania....no dobra szczępki ubrań

-Mam pomysł, bo napewno w tym nie wyjdziesz- powiedziałam. Przypomniało mi się, że w torbie mam jego bluzę, ponieważ mu ją zakosiłam. No cóż... Uzależniłam się od jego zapachu. Od niego całego przez co trudno mi było o nim zapomnieć.

-Niestety ale spodni nie mam. - uśmiechnełam się do niego. Teraz zdałam sobie sprawę jak bardzo za nim teskniłam.

-Trudno. Owine się prześcieradłem I sobie pójdziemy...


'''''''''''

i tak oto powracam do tej książki ;3 nie wiem czy będe dawać codziennie rozdziały, bo mam nauke i pisanie jeszcze jednej książki :(

like we used toOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz