Magabiztosan léptem be az épületbe.A tömeg fele indultam, majd észre vettem hogy mindenki a saját nevét keresi a papiron így én is ezt tettem.Elég alacsony vagyok így nem igazán láttam.Miután eloszlott a tömeg csak oda sétáltak és megkerestem a nevemet.Egy csapathoz kerültem meg egy sráchoz.Ők azok akikel együtt fogok énekelni.A dalunk egy elég ismert szám lett
maroon 5 girl like you.
Így abba biztos voltam hogy én rappet nem fogok énekelni.
Szekér Gergő, USNK (Júeszenkéj) ordibáltam a folyosón a neveket.
Elveszetten rohangálatam a fel-alá mikor egy nálam magasabb srácba ütköztem.
Felnéztem rá és csak annyit kérdzetem hogy Szekér Gergő.Szerencsém volt mert pont jó emberbe ütköztem.Együtt mentünk ki a helyre ahol az ismeretlen arcok már nagyban gyakoroltak.Mindenki idegesen próbálta elfogadni a dalát.Néha rápillantottam a szenvedő arcokra idegesen néztek végig rajtam, hogy még is milyen oknál fogva tudok én nyugodt lenni és mosolygós tekintettel bámulni mindenkire.
Oda értünk a srácokhoz akik szintén ideges tekintettel néztek ránk.Én csendben ültem és vártam hogy valami történjen.Pár perc múlva Gergő megpróbálta összehozni a csapatot.Bemutatkozott majd elmondta,mit énekel, hogy mióta.
Majd átadta a stafétát nekem.Halkan kezdtem el motyogni.Aztán az egyik USNK-es (júeszenkéjes) srác előtt kezdtem el lóbálni a kezemet.Ők is elmondták mit kell rólunk tudni.A bemutatkozások után elkezdtük felosztani ki mit énekel.Kezdett összekovácsolódni a csapat.Egész nap gyakoroltunk és gyakoroltunk.Nagyon jóba lettünk főleg én Gergővel, nagyon segítő kész.Nagyjábol egy a stílusunk így együtt tudtunk gyakorolni, mert a két srác elvonult próbálni.
Így ketten maradtunk, majd egy pár óra múlva összepróbáltuk és szerintem nagyon jól ment.A két rapper fiú elég tehetséges és látszik rajtuk, hogy fontos nekik az X faktor.Bár kinek nem jelentettem ki magamba, aztán körbe néztem.Mindenki csak énekelt, kiakadtan próbálták újra a sorokat újra és újra.Nem értem, én ezt szerettem volna csinálni.Örülök is neki, de mások pedig szenvedve próbálják magukat nem vízbe folytani a feladat miatt.Ezen gondolkoztam addig még meg nem zavart valaki a vállam bökdösésével.
YOU ARE READING
𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙 /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×
FanfictionSZIASZTOK! részlet: "...pupilláid olyan nagyok Hogy átesek majd rajtuk egy jó nagyot És te nevetsz rajtam Mert a világ neked semmi. -kezdett el énekelni mire én a nyakába tettem a kezem és a vállára hajtottam a fejemet. -És a pupilláid olyan szépek ...