És vártam, hogy elinduljon a lift.Csodánkra végre megmozdult majd hirtelen leállt és elsötétült minden.Áramszünet. Gondolhattam volna, hogy ha beszállok egy felvonóba ott fogok meghalni.
Felkapcsoltam a telefonom zseblámpáját utána Alex is követte a példámat.
-Áramszünet? - kérdezte majd a sarokba kuporodott én pedig vele szembe török ülésbe bámultam bambán.
-Itt fogunk meghalni. - jelentettem ki egyszerűen.
-Ha túl élem is kirugnak. -forgattam meg a szemeimet csalódottan.Valószínűleg ő ezt nem látta mivel a lámpák fénye éppen hogy, nem ért többet mint a sötétség.
-Nem lesz baj. - mindjár kihoznak innen. -nem lesz tíz perc se. - nyugtatott engem
-De addigra én már elkések. - mondtam keservesen és a tenyerembe temettem a fejem.
-Addig beszélgessünk.Ne idegeskedj. - mellém kászálódott, felemelte a fejemet és egyenesen a szemembe nézett.
-Megőrülök a szemeidtől. - jelentette ki mitha már ezerszer mondta volna.
-köszönöm. - dadogtam.
Valószínűleg az arcom erőteljes piros színben pompázott amit azt hiszem észre is vett mivel kínosan felnevetett.
-Ugye tudod hogy minimum 20 év van közöttünk. - mértem végig a szemeimmel a férfit.
-Ennyire időnek nézek ki. - majd felháborordást tettetett.
-14.
-Mi tizennégy? - nézek rá értetlenül.
-Annyi év van köztünk.
-34 éves vagy.Nem gondoltam volna.Mióta megismertelek azóta utállak a legjobban. - nevettem a saját hülyeségemen.
-Azt hittem szereted ByeAlexet. - idézte amit még a korházban mondtam.
-Én csak a zenéit. - mondtam mélyen a szemémbe nézve komolyan.
-Rendben, akkor mesélj magadról. - jelenti ki.
-Hát vidéken nőttem fel 18 évesen elköltöztem otthonról Azóta itt élek.Ennyi. - vontam meg a vállam.
Eltűri a hajamat a szemem elől és ott hagyja a kezét pár másodpercre.Végig símítja a a kezét a felkaromon az alkaromon majd megfogja a kezemet és felhúz.Ez azt eredményezi, hogy karjaiba borulok.
-A pupilláid olyan nagyok
Hogy átesek majd rajtuk egy jó nagyot
És te nevetsz rajtam
Mert a világ neked semmi. -kezdett el énekelni mire én a nyakába tettem a kezem és a vállára hajtottam a fejemet.-És a pupilláid olyan szépek
Bolond leszek tőlük, hogyha rájuk nézek
De azt biztos tudod, hogy
Így nem.... -folytatta majd közelebb hajolt.-szeret majd senki. - szinte már suttogta.
-Nem szabad ezt tennem. - toltam volna el magamtól de erősen megszorította a kezem és vissza rántott.
-De szabad. - közelebb húzott magához újból és...
YOU ARE READING
𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙 /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×
FanfictionSZIASZTOK! részlet: "...pupilláid olyan nagyok Hogy átesek majd rajtuk egy jó nagyot És te nevetsz rajtam Mert a világ neked semmi. -kezdett el énekelni mire én a nyakába tettem a kezem és a vállára hajtottam a fejemet. -És a pupilláid olyan szépek ...