▪7.rész▪

864 30 0
                                    


Egy nappal a székes feladat előtt vagyunk. Nagyon fontos nekem ez az egész.Bár mint mondtam kinek nem.Minden nap énekeltem és énekeltem.Ennél jobb már nem is lehetne szerintem.Nagyon maximalista vagyok de most elégedett vagyok magammal.Minden megtettem ha így se sikerül nem vagyok oda való.

-Lehet nem így kéne hozzá állni - gondolkozom magamba.Majd a kávéfőző felé indultam.Megcsináltam a forró feketét
Felöntöttem egy kevés tejjel és megittam.
Úgy döntöttem ma nem megyek nagyon sehova inkább kipihenem magam és pizsiben fetrengek a mai nap folyamán.

-A profik így csinálják. - mondtam magamba büszkén majd elővettem valami random piát a szekrényből.
Mire vissza értem a telefonom megőrült folyamatos rezgésbe kezdett.
Azonnal megnéztem, hogy ki az a bátor aki engem zaklat ilyen korán.Szerencséje van, hogy nem keltett fel mert akkor már nem élne.

Szekér Gergő követni kezdett.

Szekér Gergő üzenetet küldött.
Szekér Gergő megváltozatta Anett Halmosi becenevét Ani-re/ra.
Szekér Gergő megváltoztatta a saját becenevét Gery-re/ra.

Szia Anett.

Sziaxd

Mizu?Nincs kedved eljönni
vacsorázni?

Sm kul vld?Ja amugy jo otletxdd

Hát én nagyon sokat gya-
koroltam a számaimat.
Szerintem egészen jól megy
már.

Aha az kiraly visznt most
mek csaxdd

Okés szia Anett.Akkor mikor
megyünk?és hova?

Erre már nem reagáltam. Nem igazán volt most kedvem Gergőhöz főleg ,hogy most hívott randizni és sajnálatból elmegyek vele enni.Legalább a kaja jó lesz remélem.Nem igazán az eseteim ezek a nagyon magas "cuki" srácok.Alapból a metál felé húzók.Viszont a hangom nagyon nem illik hozzá.15. élet évemet töltöttem be mikor rájöttem erre, hogy rohadtul nem megy a hangomhoz.Szomorkodásom közepedte találtam rá egy nem metál viszont egy elég tetszetős számra még hozzá ez az a zenére amit a válogatón énekeltem.Apropó Alex-szet azóta nem láttam.Igazából nem is képzelek bele ebbe sok mindent.Meg nem is gondolkoztam ezen sokat.Inkább a dallal meg az egyéb dolgokkal voltam elfoglalva.

Belekortyoltam az italomba, majd folytattam az instázást.
Semmiképp nem akartam másnaposan menni de idegesen kinek nem esik jól.
Muszáj volt letennem nehogy bajt csináljak még a végén.Úgyhogy azonnal helyrehoztam a hülyeségem.És pár korty után el is sikerült tennem.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ