▪20.rész▪

631 25 0
                                    

-Olyan hülye vagy. - vertem vállba.

-Miért lennék. - megfogta a kezemet és maga felé fordított.

-Direkt csinálod ezt. - motyogom szinte csak magamnak.

-Mégis mit? - néz rám teljesen értelmetlenül.

-Mindig zavarba hozol.

-Nem gondoltam, hogy hatással vagyok rád. - lépett közelebb.Én is előre lépegettem amin nem csak ő hanem én is meglepődtem.Közelebb hajolt és újra éreztem a pillangók repkedését a hasamban.Mélyen a szemébe néztem majd a szájára.Az ő szeme is ugyan úgy ingázott mint az enyém.A pillanatot megint megtörte valami vagy inkább valaki.Alex félre nézett és ideges tekintettel figyelte a nyugtalanító tényezőt

-Basszus a vakud be van kapcsolva. - a hang felé fordultam ahol pár idegen ember fotót akart készíteni, lehet már készített is.

-Mennjünk. - jelentette ki majd maga után kezdett húzni.Csak hagytam, hogy tegye amit akar.Teljesen elvesztettem az öntudatom.Nem tudom ez után mi lesz.Az a kép vagy akár azok a képek ha kiszivárognak akkor nemes egyszerűséggel kidobhatnak az X faktorból.Ami azért életem egyik legmeghatározóbb élménye lett volna sokkal fontosabb számomra mint egy kapcsolat.Szinte már beültetett az autóba.Becsukta a kocsi ajtaját.Beszállt ő is az autóva majd beindította a motort.

-Hova megyünk? - fordultam Alex felé úgy nézett ki,mint aki nem fog egy hamar választ adni így tovább folytattam a kérdezősködést.Bár ne tettem volna de nem tudtam parancsolni magamnak.
-Hova megyünk? - egy kissé túl idegesen felkiáltottam majd szúrós szemmel néztem rá hátha méltóztatik figyelni rám.
-Tegyél ki most. - szólaltam meg újra.
-Kérlek haza akarok menni. - Kezdtem el hisztérikus rohamba jönni. - Kérlek engedj ki ebből a Kibaszott autóból. - folytattam.
Alex beletaposott a fékbe ami azt eredményezte, hogy majdnem nekünk útköztek hátulról.Félre állt majd várt egy párpercet.Úgy láttam gondolkozik valamin nagyon erősen és koncentrál megpróbálja összeszedni a gondolatait.Az ajkai eltávolodnak és még mindig vár.Egy szót sem szól.

-Figyelj. - kezdi el remegő hangon.-Sajnálom, nagyon sajnálom. - az arcát a kezébe temeti és vár megint.
Elveszem onnan a mancsait azt akarom, hogy a szemembe nézzen miközben kimondom a végszót.Amit mondanom kell ami mindkettőnknek és főleg neki a legjobb.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora