▪8.rész▪

822 29 0
                                    

Újra az autóban ülök és megint az RTL felé tartok.Végre olyat és úgy énekelhetek ahogy akarok.Nagyon remélem nem cseszem el.

-Nem cseszed el.Nem cseszed el. - énekelgettem idegesen a járműben.
Néhány perc késés után már megint az épületben vagyok.Az eligazítást nekem kell megoldanom.A lányok már bent várnak egy kis teremben.Egészen jól fel van szerelve.Ha égek a többiek is látják ezaz.Újongtam magamban.

A lányok csoportos sziával köszöntöttek engem és még pár éppen akkor érkező társam.

-Mindenki megvan? - jön be a mentorunk a kis szobába.
-A telefonok is megvannak.Senki ne hagyja itt.Nem megyek senkinek a házához mégegyszer. - jelentette ki majd rám nézett és elmosolyodott.

A lányok halk susmorgásba kezdtek, hogy mégis ki az akinél járt Alex.Meg, hogy milyen szerencsés.Én csak is a zenéje miatt szeretem jó dalokat gyárt viszont a stílusa egyszerűen kikészít.Olyan nagyképű és teljesen elvan szállva magától.Amikor elájultam akkor már éreztem ezt a lekezelő "csakazértvagyokitthogymegtudjákmilyenjófejvagyok" stílust.
De ez van nem minden a külsőn és az ének hangon alapul jelen esetben pont nem.

Sorba mondták be a neveket.Egyre csak fogytak a lányok.Már csak én és egy picit fura emós csaj voltunk.Engem hívtak előbb úgyhogy egy integetés kíséretében elhagytam a termet és megint az X-re vándoroltam.Nem volt nehéz megtalálni.Nagyjából már tudtam az utat.Soha nem kaptam a kisegítő csajoktól segítséget.Végül is még véletlenül sem az a dolguk.

A székeken elég extra stílusú lányok is foglatak helyet.Mindenki teljesen más.Egy vöröske akinek csodálatos kék szemei vannak.A második széken ült egy kopasz elég metálos vagy épp rock-os.
Egy húzott szemű,hosszú fekete hajú.Egy kicsit Amy Winehouse stílusú csaj.Van még egy kicsit félénk szemüveges visszahúzódó és egy azthiszem tizen pár éves kislány aki profin rappel.
Mindenki jó valamiben, egyedi a stílusa van.Én meg így elveszek a tömegbe.

-Anett - bökdösi valaki a vállam és a fülembe ordibál.
-Igen? - autómatikusan fogom meg a kezét az illetőnek és jól rászorítok.
-Mindig ilyen vagy? - kérdezi szenvedő arcal Alex.

Mikor ráeszmélek, hogy épp a mentorom ujját próbálom kitörni elengedem.

-Bocsi,Úristen. - majd a szemem elé teszem a kezem.
-ennél gázabb már nem is lehetnék ugye. - mondom a kezeim alól ami azt eredményezi, hogy senki nem hallja amit mondok.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora