▪4.rész ▪

1.1K 39 0
                                    

Anett ,Anett mondogatják a nevemet folyamatosan.Lassan már a csapból is a nevemet látom kifolyni.Lehet, hogy csak szerintem, de fontos ha egy énekesnek vagy legalább is ha valaki az akar lenni legyen fantáziája.Nekem ezzel soha nem volt gond.Mindig is elég jó volt a képzelő erőm.Viszont a beszéd képességeim nem a legjobbak.Az igen és a nem azok a szavak amikkel kommunikálok.Ja persze az arcmimika és hasonló egyéb apróságok.Így a vállam birizgálására is csak fejfordítással és felvont szemöldökkel reagáltam.
Jól vagy?kezd el kérdezni engem az egyik rapper srác.
Én egy igennel lerendezem majd folytatom amiben megzavart.Gondolhattam volna, hogy lesznek még kérdései.Így tertémszetesen a fejem autómatikusan a hang felé fordult.
Izgulsz?jött a következő és aztán az azt követő kérdés.
A szókincsem bővült a leszarom stílusu aha szóval.Majd mikor megelégeltem azt az össz-vissz 5 kérdést én is feltettem párat.Az a legjobb ebben, hogy a nevétse tudtam eddig a pillanatig.
Kund vagyok ő pedig itt Nimród mutatott az épp akkor leülő fiúra.
És honnan jöttetek?
Erdély válaszolatk egyszerűen a srácok.
Nem tudjátok merre van Gery becéztem az újdonsült barátomat.
Ti ismertétek egymást a verseny előtt is?
Válaszoltam egy egyszerű nemmel, majd az emberek között kezdtem el sétálgatni.Elindultam egy irányba tök egyenesen.Becsukott szemmel mentem előre pár lépést és énekeltem.Aztán hirtelen belütköztem valamibe.Abban a pillanatban kinyitottam a szemem és káromkodva kezdtem el ordibálni.Aztán hirtelen egy sikítás után a földön landoltam.
Na ez kivolt tápaszgotdatam fel, majd leporoltam a felsőmet.
Sejtéseim alapján az egyik csapattársamnak rontottam neki.
Segítettem neki felálni, majd kérdőn néztem rá a magyarázatára várva.
Dadogva kezdte el mondani, hogy csak megtalálta a Gergőt és csak utánam szaladt.Aztán lehajtotta a fejét, mire felnézett már rég messze jártam.Mutattam neki, hogy jöjjön.

Elkezdtem gyakorolni, aztán a fiúk szinkronba kérdezték, hogy hol van Kundi.Én elmutattam az irányába, majd egy szendvics kíséretében helyet foglaltam az egyik puffon és a dalt kezdtem el dúdolni.

Megint gondolkozásba kezdtem.Most kicsit realistább dolgokon ábrándoztam.Például mi lesz ha bekerülök?Mivan ha megnyerem.
Képes vagy rá szólalt meg valaki mellőlem.Refleksz szerűen nyitottam ki a szemem és a szám elé tettem.
Ezt hangosan mondtam?néztem rá.
Hát nem kicsit, majd helyet foglalt mellettem a puffban.
Közel volt hozzám túlságosan is közel.
Előbb beengedek egy nyivákoló szamarat az aurámba mint őt.Ezért pillanatokon bellül már a padról néztem a többieket.Viszont Kund megszívta, mert amint elültem nem volt támasza így a földön landolt megint.Nimród és Gery halkan felröhögtek, de én tudtam, hogy belüll szakadnak a nevetéstől.
Nem ér kezdett el nyávogós hangon beszélni Kund.
Téged hogy lehet becézni?mondtam ki a legelső gondolatomat.
Kundinak hív Nimród, de igazából nekem mindegy hogy hívsz.Próbált lazán válaszolni.
Mindenki csendeben ült persze valakinek megkellett zavarnia ezt kimás lett volna mint én.Hangos nevetésbe kezdtem az előbbi mondatok miatt.
Elhalkultam, majd gyorsan felhoztam valamit.Igazából pont azt amiért itt vagyunk énekeljünk.Jelentettem ki.
A fiúk helyeselve indultak a szövegeik felé.Na akkor mehet nézek körbe.A srácok fáradtan bólintottak.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Donde viven las historias. Descúbrelo ahora