▪1.rész▪

2.7K 56 4
                                    

ELDÖNTÖTTEM!-üvöltök a szobámból!
Mit is?-kérdezi Eszti
Megyek az X faktorba-mondom neki
Végre!-ugrott a nyakamba.

Az X faktor napján...

ÚrIsten nagyon izgulok!-öleltem meg Esztit a legjobb barátnőmet.
Jajj az én kislányom!-Rohamoz meg minket anya ezzel a mondtattal.

Aztán valaki egy mikrofont nyomott a kezembe mondván csináljam a dolgom,kétségbe esetten néztem körbe hogy most mit csináljak mennjek be vagy még várjak.
Mehetsz!Sok sikert!-mondta a csaj aki ennyivel lerázta az eligazítást.
Valahogy bekallódtam meg álltam az X-en és vártam.
Szia-ByeAlex
Sziaaa-szt-ok!-mondtam idegesen majd a fejem elé emeltem a kezeimet.
Nem kell izgulni,hogy hívnak,hány éves vagy?-kérdezett a mentor
Halmosi Anett vagyok és 20 éves!-mondtam a mikrofonba.
És honnan jöttél Anett?-kérdeztek a mentorok tovább.
Pestről jöttem.-mondtam már bátrabban.
És mit fogsz énekelsz?-Kérdezi Gigi
Whitney Houston-tól az I will always love you-t -mondom majd a cipőmet kezdem el bámulni.

Elkezdtem énekelni majd halk susmorgásba kezdett a tömeg.
A végén könnyezve hagytam abba és vártam a mentorok véleményét.
Tudod én nagyon örülök hogy végre valaki tényleg tehetséges és szeret is énekelni és olyan, olyan boldog voltam mikor elkezted és mondtad hogy ez lesz amit énekelsz,köszönöm!Bocsánat csak még nem tértem magamhoz..Eddig magasan te voltál a legjobb!IGEN!-Mondta Laci majd tovább adta a stafétát Alexnek.
Remélem én lehetek majd a mentorod mert ilyen tehetséges lánnyal még nem találkoztam!IGEN!
Én sem igazán!Nem tudok szóhoz jutni!IGEN!-Lerendezte ennyivel Gigi.
Ez szerintem NÉGY IGENT JELENT!
Mire én az ájulás szintjére vergődtem. Összeestem és hirtelen elsötétült körülöttem minden.

A korházban ébredtem ahol anyámmal,Esztivel és a ByeAlexal talátam magam szemben.
Hogy mi a ByeAlex na neee mit keress itt...most leszek rosszul..

Szia Anya!Majd megölelem álca ként hogy közben megtudjunk vitatni pár dolgot.
Ő mit keres itt?-suttogom a fülébe.
Azt mondta hogy megvárja még jól leszel!-válaszol majd eltávolodik tőlem.
Most megyek!-Hirtelen kiviharzik anya majd Eszti is a példáját követi!

Végre felébredtél, jobban vagy?-kérdez majd közelebb lép.
Én erre nem adok választ inkább csak elfordulok.
Nem vagy valami fan mi?-kérdezget tovább.
A gondolatam átveszik az irányítást és válaszolnak akaratom ellenére is.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Onde histórias criam vida. Descubra agora