Kinyilt a lift ajtaja és Esztivel néztem farkas szemet.Megrémülten állt ott es nem tudta, hogyan kezelje a helyzetet.
-Téged kerestelek Anett. - jött közelebb és kihúzott Alex karjából majd magához szoroított.
-Ugye tudjátok, hogy már emult este 7 óra és a liftek már működnek egy ideje. - nézett mélyen a szemembe.
-Tényleg és akkor miért nem világítanak a lámpák.Tök sötét van. - húztam fel a vállam.
-Valószínűleg kiégett az égő vagy hasonlók.Ehez nem értek. - lépett mögém Alex és megfogta a derekamat.
-Amúgy bocsi ha megzavartam valamit. - szólt közbe Eszti.
-Ja semmi nem volt. - mondtam gyorsan majd elindultam ki a liftből.
-Te meg épp indulni akartál. - intettem a mentorom felé.
-De Anett... - kezdett bele.
-Szia. - köszöntem el gyorsan.
-Szia - mondta csalódottan majd megnyomta a gombot amivel bezárult a felvonó bejárata.
-Nagyon, nagyon sok mindent kell mesélned.Lehet itt alszok. - tervezgetett a barátnőm.
-Tőlem - mondtam miközben az ajtómmal babráltam.
-Basszus - nyúltam a telefonomért már a lakásban.
-Szia - köszöntem bele a készülékbe.
-Bocsi, hogy ma nem tudtam menni a liftünk megállt és áramszünet volt beszorultunk.Holnap már jövök.Tényleg sajnálom.Hívj vissza kérlek.
Annya szét estem a mai napon Alex vagy már másodszorra majdnem megcsókol de aztán mégsem.Lehet kirúgnak a munkából és ha a mentorommal való flörtölésem is kiderül valószínű az X faktorból is repítenek.A kanapémon végig dőlve pihentettem az agyamat és próbáltam elfelejtettetni a mai napot magammal.Nem igazán sikerült.
-Miért nem mész utána? - kérdez rögtön bele Eszti.
-Nem lehet ő a mentorom. - sóhajtottam egyet.
-Halmosi Anett mikor is figyelt bármilyen szabályra? - vonta kérdőre az álláspontom.
-Most. - jelentettem ki tömören.
Azt hiszem kezdett meggyőzni pedig szinte semmit nem mondott de akkor se lehet fontos nekem az X faktor.
-Elmegyek lefürdök - és helyiség felé veszem az irányt.
Bezártam az ajót majd elkezdtem levenni a ruhadarabjaimat.Szépen lassan szabadultam meg a farmernadrágomtól mikor a zsebéből kiesett egy kiscetli.
Diós utca 18(random utca név nem ez a fontosxd)a mentorod. - ez állt rajta olvastam
Tudom,hogy most arra vár, hogy oda mennjek....
BẠN ĐANG ĐỌC
𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙 /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×
FanfictionSZIASZTOK! részlet: "...pupilláid olyan nagyok Hogy átesek majd rajtuk egy jó nagyot És te nevetsz rajtam Mert a világ neked semmi. -kezdett el énekelni mire én a nyakába tettem a kezem és a vállára hajtottam a fejemet. -És a pupilláid olyan szépek ...