▪6.rész▪

865 39 1
                                    


-Alex? -rutin szerűen belljebb engedném mint egy szokásos vendéget.Abban a pillanatban ráeszméltem, hogy egy szál törölközőben feszítek az újdonsült mentorom előtt.

A tarkójára teszi a kezét.Rózsaszín ajkai eltávoldnak és megszólal.

-Nem akartalak zavarni. - mondta kínosan.
Csak én lakok a legközelebb hozzád.A Puskás is elhozhatta volna.  - próbált pojénkodni még ebben a kínos szituációban is.
-Hát akkor megyek, szia. - köszönt el.Mire észbe kaptam már megint csak az ajtó ingázását láttam.Alex megint elment.

Bezártam az ajtót, majd visszaszálltam még fél órára a kádba.Azután felöltöztem.

Fel vettem a legelső pizsit ami a kezembe akadt és belebújtam.
Készítettem egy teát majd a televízíoba éppen aktuális szappanoperákat kezdtem el nézni.Vagyis bámultam ki a fejemből.

-Mit keresett itt Alex - feküdtem el a kanapén majd a gondolkozásom közepette álomba merültem.

Egészen korán felkeltem.Majd eszembe jutott a tegnapi álmom hogy itt volt Alex és idehozta a telefonomat.Abban a pillamatban az asztalon pihenő készülékért nyúltam.
Instáztam egy kicsit, aztán gondoltam megnézem milyen a fejem.Egyátalán érdemes-e felkelnem ma.Rákattintottam a "fényképező" inkora.Féltem, hogy mi vár majd mikor meglátom saját magamat.Véletlen készítettem magamról egy képet. Amit mindeképpen ki akartam törölni mielőtt még napvilágot lát.
-Elég gáz lenne mondjuk ki ha ez a kép bárhova is felkerülne. - nézegettem az épp akkor készült profilkép gyanús szelfit.
-Mehet is a kukába. - mondom ki hangosan majd lezárom a telefonomat egy kattintással.De valamin megakad a szemem.Amin nem tudok tovább lépni.
Egyetlen egy kép a galériámban.
Újból a készülékhez nyúlok és hiper sebességgel feloldom és igen tényleg ott van.

Ülök a kanapémon és nem tudom mit csináljak sírjak vagy nevessek.Ez rohadtul nem álom volt Alex tényleg itt volt.A házamnál és készített egy képet a telefonommal.

𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙  /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×Onde histórias criam vida. Descubra agora