Mikor Alex megfogta a csuklóm.Ez még nem is lenne olyan durva de a többiek észre vették mitörténik és ezért középre bezártak maguk közé.Levegőt nem kaptam de közben azért mégjobban nyomtak össze.
Ki nem lehet onnan szabulni.Amint vége lett éreztem, hogy csak Isten segítsége miatt vagyok életben.Ezek már rég kinyirtak volna.Ezért elmormoltam egy imát magamba a segítségéért.-Ugye nem is olyan rossz. - szólalt meg a mentorom majd átkarolta a vállam és összekócolta a hajam.
-fúhhj borzalmas vagy. - forgattam meg a szememimet.
-Szokj meg!Ha nem cseszed el valószínűleg sok időt fogunk együtt tölteni. - majd a szemöldökét kezdte el huzogatni.
-Uhh akkor inkább elcseszem. - ismét megforgattam a szemeimet×
Végre otthon vagyok.Már elegem volt az emberekből.Megmelegítettem egy kis vizet, majd összeöntöttem a porral és vártam egy 5 percet.Kész is a zacskós kaja.
Legtöbbször ezt eszem.Nem igazán tudok főzni a rántottánál meg is áll a tudományom.Anyummal néha beszélek.Ritkán nála ebédelek, de különösebben nem tartjuk a kapcsolatot.Apám elhúzott a recepciósával, itt hagyva engem és muteromat.Jó kis Hollywoodi story nem?Azok a filmek amikre azt mondjuk, hogy ez vicc és ilyen nincs a valóságban.Azt csak hisszük, de van igen is van.Szerencsémre "megvárták" míg 18 éves legyek és elköltözzek.Amint lehetett mentem semmi kedvem nem volt a családi drámához.Tehát már 2 éve itt élek ebben a házban egyedül.Nem igazán szeretnék családot azok után mik voltak nálünk az a gáz, hogy igazából a karrier sem érdekel.Csak élem a monoton minden napjaimat.Talán most az X faktor ami megváltoztathatja ezt vagy esetleg ha tovább jutok Alex nagyképű, ellenszenves, arogáns, goromba, kiállhatatlan, öntelt, perverz, kritikus és még sorolhatnám milyen tulajdonságai mellett vele kéne együtt dolgoznom eléggé megváltoztatná az életemet azt hiszem.Pont elég lenne arra, öngyilkos legyek.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖆𝖑𝖊𝖓𝖙 /𝖇𝖞: _𝖛𝖆𝖑𝖆𝖐𝖎𝖛𝖆𝖌𝖞𝖔𝖐_/×BEFEJEZETT×
FanfictionSZIASZTOK! részlet: "...pupilláid olyan nagyok Hogy átesek majd rajtuk egy jó nagyot És te nevetsz rajtam Mert a világ neked semmi. -kezdett el énekelni mire én a nyakába tettem a kezem és a vállára hajtottam a fejemet. -És a pupilláid olyan szépek ...