Odayı yeni günün ilk ışıkları aydınlatmıştı. Kerim, Merve'nin başında, sandalyede, eli elinde uyumuştu. Merve'nin eli kıpırdadığında Kerim hemen gözlerini açtı. Gece boyu devamlı uyanıp Merve'yi kontrol etmişti zaten. Heyecanla Merve'ye döndü.
"Merve? Beni duyabiliyor musun?"
Merve gözlerini açmaya çalışıyordu. İlk denemesinde başaramadı. İkinci denemesindeyse etraf çok aydınlık geldi.
"Merve, bebeğim hadi aç gözlerini." dedi Kerim heyecanla.
Merve üçüncü denemede gözlerini açabildi. Nerede olduğunu anlamamıştı, etrafına bakındı anlamak istercesine. Kaşları çatıldı. Baş ucunda oturan Kerim'in bakışlarıyla buluştu bakışları.
"Kerim." dedi zorlukla. "Ne oldu?"
Kerim ağlamamak için zor tutuyordu kendini. Gözleri dolmuştu yine. Yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Saçlarını okşuyordu Merve'nin.
"Kaza geçirdin. Ama şimdi hastanedeyiz. Nasılsın?" Kerim inanamıyordu sanki Merve'nin uyanmasına. Sesiyle, sözleriyle incitmekten korkarcasına, nazikçe konuşuyordu.
"Kaza mı? Ben Mila'ya gidiyordum." Mila aklına gelince yerinden kalkmaya çalıştı, canı yanınca kendini yatağa geri bıraktı.
"Şşşşt sakin ol. Mila güvende. Pelin almış onu Akbaş söyledi."
Merve rahatlamıştı ama kızını alamadığı için vicdan azabı duymuştu.
"Nasılsın Merve?"
"Bilmiyorum." dedi Merve. Zor konuşuyordu.
"Çok korktum. Seni arabada öyle bulunca çok korktum. Beni yine bırakacaksın diye çok korktum." derken yanağını okşadı. Merve'nin gözünden bir yaş aktı. Kerim yanağından öptü Merve'nin. İkisi de gözlerini kapattı o sırada. Kerim geri çekildiğinde Merve'nin gözleri kapalıydı hala.
"Ben doktoru çağırıp geleyim. Pelin'e haber vermemi ister misin?"
Merve başını aşağı yukarı sallamıştı. Mila'yı merak ediyordu.
Kerim odadan çıktığında açtı gözlerini. Akan yaşları silmek için kolunu kaldırdığında canı yandı. Daha yeni dönmüşken düştüğü durum canını yaralarından çok daha fazla yakıyordu. Ne olduğunu bilmiyordu, nasıl olduğunu bilmiyordu. Kafasında çok fazla soru işareti vardı. Mila'ya giderken kendini hastanede bulmuştu. Kerim yanında doktor ile içeri girdi.
"Günaydın Merve Hanım. Çok ciddi bir kaza atlattınız. Nasıl hissediyorsunuz?" dedi doktor.
"Bilmiyorum. Garip." dedikten sonra doktor Merve'ye parmağını takip etmesini söyledi.
"Kerim Bey'e söylediğim gibi kaza ve ilaçtan dolayı bir süre zorlanacaksınız. Ama görünüşe göre kalıcı bir sorun yok."
Merve anlamaya çalışırcasına sordu.
"İlaç?"
"Ben sana kendini iyi hissettiğinde anlatırım." dedi Kerim konuyu kapatmak istercesine. Merve'yi bu halde yormak istemiyordu.
"Ben ara ara uğrarım. Bir şey olursa hemen haberim olsun." diyen doktor odayı terk ettikten sonra Merve Kerim'e tekrar sordu.
"Ne ilacı?"
"Merve bunu şimdi konuşmayalım."
"Kerim bana ne ilacından bahsettiğinizi ve bana ne olduğunu anlatacaksın." dedi Merve elinden geldiğince sert bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett&Rhett
FanfictionUfak Tefek Cinayetler'e Kerim'in Merve'yi Fransa'da bulmasıyla devam ediyoruz. Asıl hikayeden birkaç farklı, olmasını hep istediğimiz şeyler bekliyor sizi içeride. Dizide cevap bulmayan soruların cevabını bu hikayede bulacaksınız. Merve ve Kerim b...