Herkese merhaba! Bir değişiklik yapıp bu bölümü şarkı ile yayınlıyorum. Bu şarkıyı ne zaman dinlesem aklıma Merve ve Kerim'in ilişkisi gelir. Birden fazla sahne olduğu için istediğiniz sahnede dinleyebilirsiniz ama sadece Merve ve Kerim'in sahnesinde lütfen. İyi okumalar! 💙
-------------------
"Oyacık!"
"Me... Merve? Senin ne işin var burada?"
"Ay kal geldi kadına. Bak bende ölmüyorum gördün mü?" dedikten sonra Oya'nın omzuna çarparak onu kenara ittirdi ve içeri geçti.
"Tekniğin yanlış. Düşüncen de orijinal değil."
"Sen... Nasıl?"
Merve kahkaha attı. Oya şaşkınlıkla yüzüne bakıyordu hala.
"Tatlım benim saçını kesmekle falan kraliçe olunmuyor. Ama sende haklısın, kraliçelik de biraz öz güven istiyor. Sonradan da olunmuyor ne yaparsın. Paçoz geldin paçoz gideceksin."
"Sözlerine dikkat et."
"Yoksa? Ne yaparsın? Yine mi kahveme ilaç atarsın? Yine mi beni öldürmeye çalışırsın? Ha Oya? İyilik meleği Oya?" diyerek bağırdı.
"Oya Hanım?"
Merve'nin bağırmasıyla Deniz'in bakıcısı gelmişti mutfaktan.
"Sen yukarı, Deniz'in yanına çık. Kapıyı da kapat."
"Peki Oya Hanım."
"Ne oldu cicim? Ağır mı geldi başkalarının bunu duyması?"
"Ne istiyorsun Merve?"
"Sen çok sinsi biriymişsin biliyor musun? Dördümüzün içinde hep iyiyim diye dolandın durdun ama senin ne olduğun belli değil."
"Senin ne olduğun belli mi?"
"Metres değilim en azından değil mi tatlım? Senin gibi evli adamlarla birlikte olmam diye dolaşıp milletin kocasını ayartmıyorum."
"Ben öyle bir şey yapmadım Merve."
Merve yine kahkaha atmıştı. Oya'nın bu duygu yoksunluğu çıldırtıyordu kendisini.
"Ya kocamla yatıyorsun kocamla! Üst kattaki ne? Marketten alıp kuluçkaya mı yattın?"
"O öyle senin dediğin gibi çirkin bir şey değil Merve. Biz seviyoruz birbirimizi."
"Seviyorlarmışmış." diyerek başını iki yana sallayarak güldü Merve.
"Nesi çirkin değil Oya? Evli bir adamla birliktesin, ne kadar masum gösterebilirsin? Mevzu bu zaten!"
Merve tüm siniriyle bağırmış, Oya ise sessiz kalmıştı.
"Çok isterdin değil mi beni öldürmeyi? Merve Aksak'ı öldürmeyi? Sarmaşık'a taşındığın zaman cesaret edemediğin işi şimdi yapmak istedin ama her işte olduğun gibi bunda da beceriksizliğin tuttu."
"Ben seni öldürmek istemedim."
"O yüzden kahveme ilaç koydun zaten." diyerek gülümsemişti Merve.
"Sen neyden bahsediyorsun?"
"Ya bırak Allah aşkına Oya. Senin yaptığını biliyorum." Telefonunu çıkardı çantasından. Fotoğraflardan son çektiği fotoğrafları açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett&Rhett
FanfictionUfak Tefek Cinayetler'e Kerim'in Merve'yi Fransa'da bulmasıyla devam ediyoruz. Asıl hikayeden birkaç farklı, olmasını hep istediğimiz şeyler bekliyor sizi içeride. Dizide cevap bulmayan soruların cevabını bu hikayede bulacaksınız. Merve ve Kerim b...