Herkese selamlar!
Hikayemizin on yedinci bölümüyle sezon finaline girmiş bulunuyoruz. Bu fikir uzun zamandır aklımdaydı çünkü özel hayatımdaki yoğunluğum dolayısıyla bir süredir yazamıyorum. Sizlerle kendimi zorlayarak yazacağım bölümleri paylaşmak istemedim. Bundan ne ben mutlu olurum ne de sizler. Bu durumun ne zamana kadar süreceğini tam olarak bilemiyorum. Bu yüzden de size kesin bir dönüş tarihi veremiyorum ama döndüğümde her şey tam gaz devam edecek ve daha büyük olaylarla uğraşıyor olacak Sarmaşık halkı.
Hepinize bu güne kadarki destekleriniz, sabırla bekleyişiniz, bölümlerden sonraki güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Şimdi bir süreliğine kalemi kağıdı bırakıp ışıkları kapatıp sahneden çekilme vakti. Şimdiden tekrardan sahneye çıkıp sizlerle bu güzel yolculuğu paylaşmak için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler.
Not: Müziği Pelin Merve'yi aradığında başlatırsanız sahneye çok daha iyi giriş yapabilirsiniz.
-----------------------
Merve'nin doğum gününden birkaç gün sonra Merve, Pelin ve Arzuları yemeğe davet etmişti. Merve siyah, dar, mini, yakası dantelli bir elbise giymiş, Kerim'in hediye ettiği takıları takmış masayı kontrol ediyordu.
"Rachelcim bir eksiğimiz yok değil mi tatlım?"
"Her şey tamam Merve Hanım."
"Şahane!" dedi Merve hazırladığı masaya gururla bakarak.
"Ben bakarım." dedi kapı çaldığına. Kapıyı açtığında Pelin ve Taylan'ı gördü karşısında kol kola. Pelin parlak kumaştan dikilmiş koyu sarı bir elbise giymişti. Taylan'ın üzerinde ise kırmızı bir gömlek vardı.
"Hoş geldiniz!"
"Hoş bulduk tatlım. Sana sevdiğin macaronlardan aldım."
"Ay Pelocum niye zahmet ettin? Geçin hadi."
Merve, Pelin ve Taylan sarıldıktan sonra içeri geçtiler.
"Nasılsın Mervecim?"
"Şahaneyim tatlım, sen?"
"Bende iyiyim. Tüm Sarmaşık hala Kerim'in sürprizini, sizi konuşuyor. Sahi Kerim nerede?"
"Geldi galiba." dedi Merve ve bir ceylan gibi sekerek kapıya yöneldi hemen. Yanılmamıştı, Kerim gelmişti.
"Hoş geldin sevgilim." dedi Merve Kerim içeri geçerken. Kerim Merve'yi öptükten sonra "Hoş bulduk bebek." dedi.
"Harika görünüyorsun."
"Sende öyle." diyerek karşılık verdi Merve Kerim'e ve el ele tutuşarak içeri geçtiler. Kerim Pelin ve Taylan'la el sıkıştıktan sonra Merve'nin yanına oturdu.
"Naber Taylan?"
"İyidir senden?" dedi Taylan gergin bir şekilde. Kerim'e hala alışamamıştı.
"Arzular da geldi." diyerek kapıya gitti Merve tekrar.
"Tatlım! Hoş geldiniz!" derken Arzu ve Mehmet'e sarıldı Merve. Arzu'nun üzerinde pembe, renk renk çiçeklerle süslenmiş bir elbise vardı. Mehmet ise beyaz takım elbise ceketinin altına mavi beyaz desenli bir gömlek giymişti.
"Hoş bulduk canım."
"Hoş bulduk Merve."
İçeriye geçtiklerinde birbirleriyle sarıldılar. Kerim, Arzu ile tokalaştı, Mehmet ile sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett&Rhett
FanficUfak Tefek Cinayetler'e Kerim'in Merve'yi Fransa'da bulmasıyla devam ediyoruz. Asıl hikayeden birkaç farklı, olmasını hep istediğimiz şeyler bekliyor sizi içeride. Dizide cevap bulmayan soruların cevabını bu hikayede bulacaksınız. Merve ve Kerim b...