Herkese merhaba!
Öncelikle hepinizin Ramazan Bayramını kutluyorum. Umarım şahane bir bayram geçirirsiniz. Bu açıklamayı hazırlayalı uzun zaman oldu. Bir ay, belki daha fazla. Henüz yayınlamaya da niyetim yoktu ama size küçük bir bayram hediyesi vermek istedim.
Sabırlı bekleyişiniz için hepinize teker teker teşekkür ediyorum. Uzun zamandır yazamıyordum hatta bir ara bitirmeyi bile düşündüm ama neyseki yavaş yavaş dönüyorum. Burada olamadığım dönemde kendi işlerimi hallediyorum ve bu işlerin tamamen bitme gibi bir durumu yok. Bu nedenle ve eskisi kadar oy, yorum ve okunma alamama gibi nedenlerden dolayı yeni bölümleri iki (duruma göre üç) haftada bir yayınlamaya karar verdim. Ayrıca bildiğiniz gibi bölümleri çarşamba günleri paylaşıyordum. Yayın gününü, bizim günümüz olan salıya çekmeyi düşünüyorum.
İkinci sezon son sezonumuz olacak. İlk sezon kadar uzun olur mu sorusunun cevabını ben de bilemiyorum. Tek söyleyebileceğim şey "daha büyükleri"nin geliyor olduğu.
Bu yazının altında yeni sezondaki bölümlerden çeşitli cümleler bulacaksınız. Sizi biraz meraklandırma peşindeyim. Yeni sezon için biraz daha beklemeniz gerekecek ve bunun için de size şimdiden teşekkür ederim.
Aylar önce bıraktığım kalemi, kağıdı yavaşça alıp, ışıkları açıp sahneye çıkma vakti yaklaşıyor.
Yeni sezonda, Ufak Tefek Cinayetler ve daha büyükleri ile görüşmek üzere...
-----------------------
"Sen bunu planladın mı?"
"Bir taş bulmuş o arada, kafasına vurdu. Defalarca vurdu, defalarca."
"Manyaksın sen!"
"Hadi gel. Eskiden olduğu gibi."
"Ruhumuzu ele geçiren ve bir saniye bile bırakmayan acı, pişmanlık, öfke."
"Siz yakında kaybedeceksiniz ne yazık ki."
"Ne istiyorsun? Senden özür dilememi mi?"
"Ne hakla siz benim hayatımla ilgili karar verebiliyorsunuz?"
"Bence vazgeçelim biz."
"Böyle bir şeyi kabul edecek mi?"
"Aşk insana her şeyi yaptırır."
"Yanıldım."
"Devam edeceğiz. Hayat devam ediyor. Kötü anıları bir kenara koyacağız, unutmuş gibi yapacağız. Ama asla unutmayacağız."
"Ben senin iyi bir insan olduğuna hep inanmak istedim."
"Seni öldürürüm!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scarlett&Rhett
FanfictionUfak Tefek Cinayetler'e Kerim'in Merve'yi Fransa'da bulmasıyla devam ediyoruz. Asıl hikayeden birkaç farklı, olmasını hep istediğimiz şeyler bekliyor sizi içeride. Dizide cevap bulmayan soruların cevabını bu hikayede bulacaksınız. Merve ve Kerim b...