Zehra gözlerini bulutlu rüzgarlı bir eylül sabahına açar yataktan kalkıp rutin işlerini halledikten sonra saçlarını serbest bırakıp üzerine siyah kot beyaz tişört hava rüzgarlı olduğu için siyah deri ceketini giyip siyah bot tarzı ayakkabılarınıda giydikten sonra arabasına binip yola çıkar bugün onun ilk iş günüdür önceden nereye gideceğini bildiği için arabasını direk yeni atandığı şubeye sürer...... .
Omerde kızkardeşi ile dışarda yalnız kahvaltı ediyordur .
A:ne iyi ettik de geldik buraya abi havada çok güzel .
Ö:sen iste ben seni hep getiririm ayşecim.
A:valla abicim kocam yurt dışında olmasaydı sana böyle eziyet etmezdim
Ö:o nasıl söz ayşe abinim ben senin evlisin diye hep kocanla geliceksin diye bir şey yok
A:haklısın abicim.
der sen ilerde evlenince nolucak karınla gelirsin artık
Ö:başlama gene ayşe
A:ne başlama abi ya böyle yalnız başına çürüyüp gidiceksin bul artık birini.
Ö:evlenmek istemediğimi biliyosun bana göre değil öyle şeyler .
A:ilerde birisi cıkar aşık olursan sana hatırlatırım bu lafları .
Ö:şimdilik öyle bir umut yok ayşecim çevremdeki kız tiplerini az çok biliyorsun benim öyle kızlardan hoşlanmadığımıda biliyorsun .
A:ben çevrende demedim ki abi genel konuştum
Ö:her neyse ayşecim kapatalım bu konuyu.
der ömer'in telefonu çalar .
Ö
:Efendim tayfun .
T:günaydın kardeşim sana iyi haberlerim var
Ö:neymiş söyle
T:senin şirkete giren hırsızla ilgili ipuclarına ulaştık işimiz daha kolay artık.
Ö:gerçekten mi çalınan ihale dosyasına ulaşabiliriz artık.
T:henüz değil ömer hemen benim büroya gel birde senle bakalım eğer şüphelendiğin kişiyse hemen bulunur.
Ö:tamam tayfun geliyorum ben.
T:bekliyorum kardeşim
. Ö:ayşecim benim acil gitmem lazım sen eve dönebilirsin demi
A:çocuk değilim abi ben taksiyle giderim git sen
Ö:tamam canım görüşürüz.
der tayfunun yanına gider.. Zehra da şubeye gelmiştir verilen komuta göre komiserin odasına çıkar kapının önüne gelince kapıyı tıklatır gel sesini duyunca içeri girer .
Z:ıyı günler
T:ıyı günler siz yeni atanan polis olmalısınız zehraydı demi
Z:evet sizde komiser tayfunsunuz galiba
T:dogru adres buyrun oturun zehra komiserim
Z:teşekkür ederim
T:metin amirim geleceğinizi söylemişti bende sizi bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...