18.BÖLÜM

229 31 4
                                    

~~10gün sonra ~~

Zehra sabah uyanıp da şubeye geldiğinde şubede hareketlilik görür ne olduğunu anlamaz orda çalışan polise sorar.

Z:arif hayırdır ne oluyor böyle ne bu telaş.

A:sormayın zehra komiserim işler yoğun suç çetesini çökertmeye çalışıyoruz kaç gündür.

Z:nasıl yani neyse arif tamam sen işine bak ben tayfun komiserden öğrenirim ne olduğunu.

A:peki komiserim..

zehra ne olup bittiğini öğrenmek için tayfunun odasına gider diğer polisler gibi tayfunda yoğundur önünde duran dosyalara bilgisayara bakarak birşeyleri çözmeye çalışıyordur zehranın geldiğini görünce.

T:gel zehra otur.

Z:neler oluyo tayfun komiserim arife sordum suç çetesi felan dedi ama anlamadım ?

T:evet suç çetesi ama şimdi anlatarak zaman kaybetmeyelim sen ömer'i ara buraya gelsin toplantı yapıcaz ve bû iste ömer'in yardımına ihtiyacımız olabilir.

Z:bı dakka benim kafam iyice karıştı ömer ne alaka?

T:şimdi toplantiya gitmemiz lazım zehra orda herşeyi anlatcam sen dediğimi yap ömer'i ara gelsin.

Z:peki der tayfun odadan çıkınca zehra ömer'i arar 

Ö:efendim birtanem.

Z:canım napıyosun .

Ö:evdeyim güzelim çalışıyorum sen napıyosun .

Z:bende şubedeyim buraya gelebilir misin ?

Ö:neden bir şey mi oldu?

Z:ne olduğunu bende henüz tam bilmiyorum tayfun komiser buraya gelmeni istedi yardımın lazımmış.

Ö:allah allah niye merak ettim şimdi tamam o zaman birtanem ben geliym ne olduğunu anlayalım.

Z:tamam canım bekliyoruz öptüm.

Ö:bende güzelim.

deyip telefonu kapatır odadan çıkacakken ayşe gelir.

A:abi nereye?

Ö:işim var ayşecim çıkmam lazım.

A:oldumu ama böyle tatil detaylarını anlatcaktın bana .

Ö:tamam söz anlatcam ama şimdi çıkmam gerekiyor canım döndüğümde konuşuruz.

A:ıyı öyle olsun git bari.........

tayfun amir ve birkaç polisle beraber toplantı odasında omerle zehranın gelmesini bekliyordur zehra ömer'in geldiğini görünce onu alıp toplantı odasına gider.

T:geldinmi ömer hoşgeldin kardeşim gel otur.

Ö:hoş bulduum da hayırdır tayfun neler oluyo ?

T:zehra sende otur anlatmaya başlayayım der zehra da oturunca tayfun konuşmaya başlar.

T:vedat dağlı ünlü iş adamı

Ö:evet tanıyorum ben

T:hiç beraber çalıştınız mı?

Ö:hayır sadece bazı organizasyonlarda biraraya geldik o kadar iyi bir iş adamı .

T:evet iyi bir is adamı ama sadece iş adamı değil .

Z:nasıl yani ?

Ö:adam ünlü bir iş adamı olarak tanınıyor fakat aynı zamanda organize suç çetesinin de kurucusu.

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin