Alev omerle zehrayı görünce gördüklerine inanamaz halbuki herşey gayet açıktır .A:hoşgeldin alev tam zamanında geldin bu müjdeli haberi sende duy.
Al:ne yani ne haberi ?
Ö:biz zehrayla birlikteyiz ya ondan bahsediyor .
Al:yalancı bir gulumseme ile ya öylemi çok sevindim .
M:biz böyle ayakta kaldık hadi oturalım der ömer zehrayı alıp diğer yanına oturtur alevde. Tam karşılarında oturuyordur tüm gece boyunca alev gözlerini bir an olsun omerle zehradan ayırmaz.
Al:istanbul'da bir erkek arkadaşın olduğunu biliyor mu ailen zehra yoksa gizli saklı mı ilişki yaşıyosun?
der ömer tam ağzını açıp cevap vericekken zehra ömer'in elini tutup konuşmasını engeller.
Z:ben gayet yetiskin bi insanım alev gizli saklı ilişki yaşayacak yaşı da çoktan geçtim merak ettiğin konuya gelecek olursak da ailem ömer'i biliyor onlara anlattım ama henüz bi ilişkiye başladığımı bilmiyolar bi kaç gün sonra buraya geldiklerinde omerle birlikte söyliycez ben eminim ailem ömer'i çok sevicek çünkü tam istedikleri gibi bir damat adayı birebir tanıyıncada ne kadar doğru bir seçim yaptığımı onlarda anlayacaklardır seni aydınlatabildim mi alevcim (cok iyi bozmadı mı ya 😎😂).
der zehra böyle söyleyince ömer zehranın elini iyice tutup gözlerine bakıp tebessüm eder diğer herkesde aleve bakıyordur alev de bozulur kafasını sallamakla yetinir müzeyyen hanım lafa girer .
M:öylemi zehra ailen gelir gelmez mutlaka yemeğe gelin aileler tanıssın bence artık.
Z:tabi söylerim geliriz belki siz gelirsiniz bu sefer .
M:kısmet zehracım.
Z:ben artık musadenizi istiym geç oldu yarın iş var der herkesle vedalaşır
Ö:bende zehrayı bırakır dönerim der birlikte evden çıkıp arabaya binerler.
Ö:demek ailenin istediği gibi bir damat adayıyım .
Z:işin gücün var efendisin tabi yakısıklısında yani ne istememeleri için bir engel yok .
Ö:Bak sen yakışıklıyım öylemi ?
Z:evet ömer ay tamam utandırma birşey dedim pişman etme bak hâlâ ya ömer bakmasana şöyle ya .
Ö:nasıl?
der güler
Z:böyle işte imalı imalı
Ö:tamam tamam kızma geldik.
Z:teşekkür ederim bıraktığın için.
Ö:rica ederim her zaman der zehra da arabadan inmeden önce eğilir ömer'i öpecekken ömer kafasını çevirir dudağından öper.
Z:çok pisliksin
Ö:öyleyim
Z:iyi geceler
Ö:iyi geceler birtanem der zehranın eve girdiğine emin olunca ordan ayrılır eve girer .
Aradan 4 gün geçer ömer şirkete zehrada şubeye gider ömer masasında otururken aklına zehra gelir cebinden telefonu çıkarıp arar zehra birkaç çalışda açar.
.Z:efendim aşkım .
Ö:napiyosun birtanem
Z:subedeyim birazdan çıkıp havaalanına gidicem.
Ö:doğru annenler bugün geliyor demi?
Z:evet canım sen ne zaman geliceksin.
Ö:nereye ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...