16.BÖLÜM

226 36 4
                                    


Ömer ile zehra yaklasık 1 saat süren yolculuğun sonunda ankaraya gelirler hava alanında kendileri için gelen araca binip kalacakları otele gelirler.

Z:merhaba polis zehra kaya ben.

RP:buyrun hoşgeldiniz zehra hanım seminer için geldiniz demi ?

Z:evet odamın ayırtıldıgını söylediler.

RP:evet efendim 10 .kat 1305 numara buyurun bu da oda kartınız siz ne istemistiniz beyefendi?

Ö:bır boş odada bana verebilirmisiniz?

Rp:maalesef efendim boş odamız kalmadı hepsi seminer için önceden ayırtıldı .

Ö:ne demek yok nerde kalıcam ben. ?

Rp:eşinizin odasında kalmayacakmısınız?

Ö:eşim derken ha kardeş yok biz evli değiliz yani şimdilik deyip zehraya bakar.

Z:peki şöyle yapalım benim oda çift yataklı diye biliyorum.

Rp:evet efendim arada bölme var vip bir oda sizinki .

Z:tamam teşekkürler gel aşkım benimle .

Ö:napıcaz zehra ?

Z:aşkım duymadınmı benim oda vip odaymıs yani çift yatak var birlikte kalırız .

Ö:valla benim canıma minnet deyip yandan güler .

Z:yürü ömer yürü!

deyip asansöre bindirir ve kalacakları odaya girerler.

Z:bu yuvarlak yatak benim olsun karşı taraftakide senin olsun.

Ö:büyük yatak neden senin oluyo?

Z:hatırlatıym aşkım odanın sahibi benim sende benim odamda misafirsin.

Ö:benim bildiğim misafirler hep öncelikli olur o yüzden bu yatakta benim yatmam gerekiyor.

Z:zorlama istersen ömer koyarım kapının önüne orda yatarsın ben seni odaya almasam kalacak yerin yoktu biliyosun demi .

Ö:iyi tamam ben yatarım orda en azından aynı odadayız şu bölmeyi saymazsak buda yeterli benim için.

Z:anlayışlı sevgilim benim deyip yanağından öper ben hazırlanıym artık 2 saat var seminere yoksa yetişemem .

Ö:tamam sen hazırlan ben benim tarafta seni bekliyorum .

Z:tamam canım.....

2 saat sonra omerle zehra seminer vereceği okula gelmişlerdir görevli genç bir erkek sivil polis zehranın yanına gelir .

X:meraba zehra hanım sizsiniz heralde?

Z:evet benim sizde oğuz bey olmalısınız.

O:evet ta kendisiyim hoşgeldiniz deyip elini uzatır ömer'e de elini uzatır sizde hoşgeldiniz siz kimsiniz?

der ömer'in bu oğuz'u gözü hiç tutmamıstır.

Ö:ömer ben zehra hanımın sevgilisi!!

O:öylemi memnun oldum neyse zehra biz geçelim seninle içeri birlikte vericez çünkü semineri sizde gelin ömer bey .

Ö:gelicem zaten sana sormuyorum.

O:anlamadm ?

Z:neyse yok bir şey geçelim artık gel aşkım Der omerde oğuz'un gözünün içine bakarak bastıra bastıra...

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin