Aradan bir kaç gün geçmiştir bugün nihatla ayşe'nin evlilik yıldönümü olduğu için nihat ayşe için bi mekan kapatmıştır aksam ailece kendi aralarında bı kutlama yapıcaklardır bu kutlamaya zehrayla tayfunuda davet etmişlerdir davete zehranında geleceğini öğrenen alevin kendince bir planı vardır sanki ömer kendini seviyormus gibi gösterip zehrayı ömer'den uzaklastıracaktır bakalım alevin planı işe yarayacak mı ?
Z:sizde geliyorsunuz demi akşam komiserim?
T:aslında şubede çok iş var ama davet edildik gitmezsek ayıp olur nihatlara.
Z:doğru bende çok kalamam zaten yeniden şubeye gelip şu cinayet olayını arastırıcam perde arkası çok olağanüstü geliyor bana .
T:banada öyle geliyo anlatıldığı gibi değil sanki olay akışı.
Z:aynen bı terslik var ama bulucam.
T:birlikte geliriz geri bu olayın tek başına içinden cıkamazsan zehra.
Z:siz bilirsiniz ama hallederdim ben.
T:olmaz öyle neyse çıkalım artık daha eve gidip üzerimi değiştiricem Sen cıkmıyomusun?
Z:yok komiserim benim burda işlerim var daha kıyafetimi yanımda getirdim burdan direk gelicem .
T:peki sen bilirsin görüşürüz deyip odasına gider.......
Akşam olduğunda zehra üzerini değiştirip ayselerin olduğu mekana gider içeri girdiğinde herkes uzun bir masada yan yana karşılıklı oturuyordur gözleri ömer'i arar göremez geçip oturduktan bir süre sonra dayanamaz olduğu yerden biraz uzaklaşıp ömer'i arar.
Z:ömer ben geldim sen nerdesin?
Ö:geliyorum az kaldı şirkette son anda bi terslik çıkınca geç kaldım.
Z:anladım tamam görüşürüz deyip telefonu kapatır .
AL:kiminle konuşuyosun öyle zehra gizli saklı sevgilin mi yoksa?
Z:gizli konuştuğumu kim söyledi alev ayrıca kiminle konuştuğum seni neden bu kadar ilgilendiriyo ama madem çok merak ettin söyliyim omerle konuşuyodum .
der alev bozulur
A:gerçeklen abim neden geç kaldı?
Z:ben konuştum ayşecim geliyo 5 dk ya.
A:tamam o zaman
Ö:geldim bile herkese iyi akşamlar deyip selam verir zehrayla bi kaç gündür görüşmedikleri için onun yanına gider öper (biliyosunuz bu arkadaşça öpmeyi)
Ö:işim çıkmasa senide ben alıcaktım ama.
Z:geldim ben zaten gerek yok hem senin yüzünden araba kullanmayı unutucam
Al:sen zehranın özel şoförümüsun ömer de hep sen alıyorsun?
Ö:değilim ama isterse seve seve olurum senı hiç ilgilendirmez.
Al:banane zaten ya .
Z:doğru söylüyosun alev sanane.
T:heyyy millet ben geldim o zehra senden önce çıktım senden sonraya kaldım .
Z:öyle öldü komiserim
Ö:hoşgeldin tayfun .
T:hoşbulduk bende sizin yanınıza doğru geliyim deyip ömer'in yanına oturur bu arada yıldönümünüz kutlu olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...