Omerle zehrayı bu itirafından sonra tekrar öpüp bırakır ayrılınca zehrayı göğsüne bastırıp saçlarının arasına öpücük kondurur.
Ö:daha önce senin gibi bir ilanı aşk eden görmedim deyip güler zehra kafasını kaldırıp ömer'e bakar.
Z:nedenmiş o?
Ö:baksana bir ilanı aşk ettin bi dovmedigin kaldı .
Z:hakettin ama sende.
Ö:bilerek yaptım beni sevdiğini biliyorum zaten sen itiraf et diye öyle söyledim.
Z:tuzak kurdun yani bana.
Ö:tuzak denmez buna farklı bir yol denedim .
Z:alırım bunun acısını senden der ömer zehrayı belinden tutup tekrar kendine çeker.
Ö:nasıl olacakmış o ?
Z:intikam soğuk yenen bir yemektir görürsün sen.
Ö:korkmalımıyım?
Z:bence kork .
Ö:peki öyle olsun gel yürüyelim biraz der sahilde yağan yağmura aldırış etmeden birbirlerine sarılarak yürürler......
Sabah olduğunda zehra ard arda çalan kapı sesiyle gözlerini açar.
Z:kim bu sabah sabah ya bi uyutmadınız geldim geldim kırma kapıyı deyip üzerindeki gece sortuna aldırış etmeden kapıya yönelir dürbünden bile bakmadan kapıyı açar karşısında ömer'in görünce hiiiiih deyip kapıyı suratına kapatır.
Ö:zehra açsana kapıyı aşkım.
Z:olmaz müsait değilim deyip kapının yanındaki aynaya bakar .
Z:allahım şu tipime bak ya bu saç ne bu kıyafet rezil oldum çocuğa ya.
Ö:zehra acıcakmısın kapıyı ?
Z:tamam açıcam ama biraz bekle deyip üzerini değiştirip tekrar kapıyı açar .
Ö:nihayet ağaç oldum burdaya ya bu arada günaydın deyip zehrayı yanağından öpüp içeri girer.
Z:deli ya .
Ö:ooo daha birde Uykucu değilim dersin hani kahvaltı zehra
Z:ömer beni sen uyandırdın farkındasın demi?
Ö:yok bu gidişle sen evde kalırsın.
Z:beni sen alırsın olmaz mı ?
der ömer zehrayı kendine çeker
Ö:tabi ben alıcam seni başkasına yar edecek göz var mı bende.
Z:yok biliyorum vermezsin
Ö:vermem tabi hadi hazırlan çıkalım.
Z:nereye?
Ö:önce kahvaltı ederiz sonrada gezeriz beraber bu sefer arkadaşş gibi değil sevgilim olarak gezmek istiyorum seninle.
Z:ben senin o sevgilim diyen ağzına neyse demiycem deyip yanağından öper tamam bekle beni hazırlanıp geliyorum der 15 dk sonra zehra üstünü giymiş bi halde yeniden ömer'in yanına gelir .
Z:hazırım aşkım
Ö:ne dedin sen?
Z:hazırım dedim
Ö:yok ondan sonra
Z:aşkım dedim
Ö:bidaha söyle deyip iyice zehraya yanaşır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...