11.BÖLÜM

285 46 7
                                    


Ö:zehra.. AC gözlerini bana bak zehra zehra lütfen yalvarırım aç gözlerini diye ağlayarak bir umut zehranın gözlerini açmasını bekliyordur.

Ö:kimse yok mu yardım edin diye bağırır o sırada silah seslerini duyan güvenlikler otoparka gelir.

Ö:ambulansı arayın çabuk dedim cabuk!!

Ö:Zehra zehra dayan noolur dayan ambulans geliyo iyi olucaksın hiçbirşey olmuycak söz veriyorum sana bir şey olmasına izin vermiycem lütfen dayan bırakma beni ben ilk defa birine bu kadar alıştım nolur zehra bırakma beni .

diye ağlayarak konuşur ambulans gelir zehrayı alıp hastaneye götürürler hastaneye gidene kadar ömer bı an olsun zehranın elini bırakmamıştır hastaneye gelir gelmez zehra ameliyata alınır haberi alan herkes hastaneye gelir ameliyathane önünde çökmüş oturan ömer'i gören tayfun koşarak ömer'in yanına gelir .

T:ömer noldu zehra nasıl yani nasıl oldu bu ?

Ö:benım önüme atladı tayfun bana bir şey olmasın dıye kendi canını ortaya attı eğer ona bir şey olursa.

T:o cümlenin devamını getirme ömer zehra komiserim güçlü kızdır birşey olmaz ona ben bu olayla ilgileniym çok geçmeden yakalanırlar sende üzülme birşey olmıycak.

deyip hastane polisinin yanına gider diğer herkesde gelmiş zehranın ameliyattan çıkmasını bekliyordur aradan 4 saat geçmiştir doktor ameliyattan çıkar ömer koşarak yanına gider .

Ö:nasıl durumu ıyı mi birşey yok demi ?

Dr:kurşun kalbe çok yakın bir yerdeydi almamız zor oldu ic kanama geçirdi ameliyat sırasında ikinci bir iç kanama geçirme ihtimali yüksek bû yüzden bir süre yoğun bakım da kalması gerekiyor .

Ö:birşey olmaz ama demi ?

Dr:bunu bız bilemeyiz aslında bundan sonrası hastaya bağlı geçmiş olsun.

deyip ordan uzaklaşır 
Ertesi gün olmuştur zehra yoğun bakımdadır ömer yanına girmesine izin vermedikleri için sadece camdan izleyebiliyordur aradan bir kaç saat geçince ordaki görevli hemşire ordan uzaklaşınca ömer bunu fırsat bilip zehranın yanına girer başka kimsenin de görmemesi için panjurları indirir ve zehranın yanına oturup elini tutar .

Ö:"burda benim yüzümden bu halde oluşun çok canımı yakıyor keşke önüme atlamasaydın da burda yatan sen değil ben olsaydım belki o zaman daha az yanardı canım en azından sadece bedenim yaralı olurdu ama böyle bu şekilde kalbim sıkışıyor nefes alamıyorum böyle olunca ölücek gibi hissediyorum sana uyan demiycem çünkü uyanacagını biliyorum sen ne zaman uyanmak istersen o zaman uyan istersen yıllar sonra uyan ben beklerim sonunda senin gözlerine bakmak varya inan bıkmadan usanmadan beklerim sana bir sır vereyim mi sen uyanınca herşey çok güzel olucak bambaşka bir hayatımız olucak içinde sadece seninle benim olduğum bir dünya.... Niye böyle konuşuyorum biliyor musun çünkü galiba ben seni seviyorum hatta galiba felan değil evet eminim artık ben seni seviyorum zehra ve ben bunu ne zaman anladım biliyor musun o kokun burnumun direğini sızlattıgında sana sarılınca içime huzur dolduğunda anladım seni sevdiğimi sensiz olamayacağımı bunu gözlerinin içine bakarak söylemek için de sabırsızlanıyorum sende beni bekletme kı şu boş hayatım bir an önce bir anlam kazansın deyip ayağa kalkar kulağına eğilip seni seviyorum der gözünden akan yaşla birlikte zehranın alnından öpüp odadan çıkar .


Geçip yeniden sandalyeye oturur kafasını arkaya doğru yaslayıp zehrayı onunla olan anılarını düşünmeye başlar ilk karsılasmalarından 2gun önce yaptıkları o romantik dansa kadar herşeyi film şeridi gibi gözlerinin önünden geçer gözleri kapalıyken göz pınarlarından süzülen yaşların farkında değildir omzuna dokunan elle kendine gelir gözlerini açar tayfunda geçip ömer'in yanına oturur.

T:bir gelişme yok demi .

Ö:yok bekliyorum ama uyanacak biliyorum

T:uyanıcak tabi der omerde kafası yerde elleriyle oynuyordur .

T:ömer der ömer kafasını kaldırıp tayfuna bakar .

T:ben seni daha önce hiç böyle görmedim ilk defa bir kadın için ağlıyorsun sen zehrayı.

Ö:evet tayfun ilk defa bir kadın için ağlıyorum çünkü ben ilk defa bir kadını seviyorum .

T:bunu kendine itiraf edebilmen çok güzel

Ö:zehraya soyleyene kadar bir önemi yok aslında bana kalsa şimdiye söylerdim ama zehradan emin değildim beni geri tepmesinden korkuyordum ama artık korkmuyorum Benim için canını ortaya koyduğunda anladım onunda beni sevdiğini beklemem için bir neden kalmadı uyanıp kendi kendini toparlayınca herşeyi konuşucam yeni bir hayata başlıycam onunla.

T:zehra uyanıcak ve sen bu söylediklerinin hepsini yapacaksın ve ben inanıyorum siz zehrayla çok mutlu olucaksınız .

Ö:biliyorum beni zehradan başkası mutlu edemez zaten..... ............

Aradan 3 gün geçmiştir zehrayı normal odaya almışlardır herkes kapıda beklerken ömer zehranın basucundaki sandalyede oturmuş uyanmasını bekliyordur kaç gündür bı dk olsun gözlerini kapatmamıstır tam gözlerini kapatır uyuycak gibi olur koluna dokunan elle gözlerini açar günlerdir beklediği şey olmuştur zehra gözlerini açmış ömer'e bakıyordur ömer oturduğu yerden kalkıp zehranın elini tutar .

Ö:sonunda uyandın .

Z:kaç gündür bu haldeyim ben.

Ö:5 gündür yatıyosun

Z:o kadar cokmu uyudum?

Ö:yani biraz Uykucu çıktın deyip güler zehrada zar zor güler.

Z:hiç huyum değildir aslında.

Ö:biliyorum sevmezsin uyumayı.

Z:yorgun görünüyorsun.

Ö:yoo değilim aslında

Z:beni kandırma ömer belli benim yüzümden uyumamıssın.

Ö:senin benim için yaptığından sonra benim senin için uykusuz kalmam suç mu?

Z:napmısım ben senin için hiç hatırlamıyorum.

Ö:anlamazlıktan gelme zehra sen iyileş anlatıcam ben sana .

Z:tamam demedim bir şey.

Ö:iyisin demi.

Z:değilim.

Ö:neden bi yerin mı ağrıyo söyle dur ben hemen doktor çağırıyorum.

Z:ömer iyiyim bir şeyim yok telâş yapma sadece refakatcimden memnun degilim aç bıraktı beni.

Ö:acıktım desene zehra.

Z:tamam dedim işte hâlâ burdasın ömer .

Ö:tamam ben sana yemek getirip geliyorum deyip odadan çıkar.....

Ertesi zehra hastaneden taburcu olup kendi evine gelmiştir ailesine haber vermedikleri için bi kaç gün zehranın yanında ömer kalacaktır...





EVET GÜZEL BİR BÖLÜME HAZIRLIKLI OLUN ZEHRA ÖMER VE BAŞBAŞA GEÇECEK BİR KAÇ GÜN BİR DÜŞÜNÜN DERİM. 😉😉😉

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin