Ö:bakarmısın.
der zehra da arkasını döner
Z:bana mı dedin?
Ö :evet sana dedim ben teşekkür edecektim.
Z:ne icin
Ö:dosyalarımı bulduğun için çok önemliydi benim için.
Z:ben hem işimi yaptım hemde sana kim olduğumu göstermek için yaptım teşekkür edecek birşey yok yeni atanmış biri için biraz çabuk oldu ama olsun .
Ö:sana geldim şurda insan gibi teşekkür ediyorum sen lâf sokuyorsun.
Z:ergenmiyim ben ya ne lâf sokması söylediklerini yüzüne vuruyorum anlarda utanırsın diye ama sende de pek öyle üstüne bir şey alıcak tip yok arsızsın belliki .
Ö:ne biçim konuşuyorsun sen benimle ya arsız felan tanıyormusun sen beni?
Z:acemi beceriksiz olduğumu söylerken sen beni tanıyomuydun.
Ö:meslegine yeni başladığını bildiğim için öyle söyledim peki ben arsızsam sen nesin dur söyliyim ukala küstah hazır cevap kendini beğenmiş manyağın tekisin .
der zehra şiddetle ömer'e doğru bir adım atar aralarında çok az bi mesafe kalmıştır nefesini yüzüne vurarak konuşur .
Z: benimle düzgün konuş senin karşında hem bir bayan hemde bir polis var kelimelerini seçerek konuş yoksa olacaklardan sorumlu olmam.
Ö:öylemi naparsın madem polise karşı gelmek suç polisinde tehditler savurması suç degil mi.
Z:senin gibilere herşey hak tepemin tasını attırma yemin ediyorum acımam sıkarım topuguna.
der geri çekilip arabasına binip gider ömer'de öylece sinirli bir şekilde arkasından bakakalır o bı kaç saniyelik yakınlık ömer'de değişik hislere neden olmuştur her ne kadar ukala olsada en azından çevresindeki diğer kızlara benzemediğini görmüştür ömer'de arabasına binip şirkete gider ve odasına çıkar masasına oturur arkasından demir de gelir.. .
D:Nerdesin sen ömer iki gündür.
Ö:tayfunun yanındaydım demir .
D:bi gelişme mı var yoksa
Ö:evet tamda tahmin ettiğimiz gibi dosyayı alan hilmi yılmazın adamı yakalandı yarında mahkeme'ye sevkedilecek hilmi yılmaz'ın sonu geldi .
D:adam hilmiyi ele verir mi ki.
Ö:kendi o delikten kurtarmak için verecektir
D:peki dosya nerde.
Ö:burda.
D:bu çok güzel bir haber ömer kaldığımız yerden devam edebiliriz o zaman projeye .
Ö:aynen demir devam
D:tayfun gerçekten biliyo bu işleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...