KISKANÇLIK

289 37 6
                                    

Omerle zehra bir süre gittikten sonra konağa varırlar arabadan inip kapıya doğru yürürler hediye abla geldiklerini gördüğü için onlar daha kapıyı çalmadan hediye abla kapıyı açar.

H:hoşgeldiniz ömer bey sizde hoşgeldiniz zehra hanım

Z:hoşbulduk.

dedikten sonra salona geçerler herkes oturmuş onların gelmesini bekliyordur geldiklerini görünce.

A:geldiniz mi hoşgeldiniz deyip zehraya sarılır .

Z:hoşbulduk canım

Ch:maşallah çok güzel olmuşsun zehracım

Z:teşekkür ederim cevriye hanım.

Mz:bizde sizi bekliyorduk hadi o zaman yemekler soğumadan masaya geçelim.

Ö:siz geçin ben elimi yıkayıp geliyorum 

der herkes masaya geçer zehranın diğer tarafı boş kalır o sırada alev gelir .

Al:misafirimiz de gelmiş hoşgeldin zehra.

Z:hoşbulduk da ben unuttum senin adını ha tamam alevdi dimi .

Al:alev ben deyip zehranın yanına oturcakken ömer seslenir .

Ö:orası benim yerim alev sen karşıya geç der alev bozuntuya vermeden geçip karşı tarafa oturur omerde gelip zehranın yanına oturur yemeğe başlarlar.

Mz:zehracım senin ailen izmir'de demi .

Z:evet müzeyyen hanım benim gidemedigim için işten dolayı bi kaç hafta sonra onlar benim yanıma gelicekler .

Mz:öylemi gelirlerse mutlaka bize getir zehracım senin gibi kız yetiştiren anne babayı tanımak isterim.

Z:utandırıyosunuz beni teşekkür ederim.

Ch:ay utanmak bile bi kıza böyle mi yakışır elmacık kemiklere bak al al oldu der cevriye hala böyle deyince ömer dönüp zehraya bakar güler zehrada ömer'e güler .

Al:EE zehra buralara kadar tek başına nasıl geldin İstanbul sonuçta tek başına zor olmaz mı?

Z:zor olucağını düşünsem bu mesleği secmezdim burayı da secmezdim ama heryer aynı alev.

Ö:zehra polis alev unuttun galiba..

Al:yoo biliyorum da polis de olsa kadın sonuçta

Z:hemcinsim olarak kadın erkek ayrımı yapman şaşırttı beni.

Al:ayrımcılık değil bu .

Ö:neyse artık kahvelerimizi içelim deyip yeniden koltuğa geçip otururlar 
herkes birbiriyle muhabbet ederken ömer de telefonda birşeylere bakıyordur zehra farkeder acaba biriyle mi konuşuyor diye düşünür arada bir güldüğünü görünce de iyice deli olur resmen kıskanır ama belli etmez soramıyordur da ayşe bû durumu farkedince o abisine sorar.

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin