6.BÖLÜM ATEŞKES..

270 31 2
                                    

Zehra da ömer yanından ayrılınca yüzündeki aptal gülümsemeyi farkeder ve kendine gelir üstünü başını düzeltip işine devam eder ömer der şirkete gider masasına oturup olanları düşünmeye başlayınca zehrayla bu kadar inatlaşmanın sonunun olmayacağını anlayıp ateşkes imzalamaya karar verir akşam olunca ömer işlerini bitirir kalkıp camdan zehraya bakar zehra ise gün boyu ayakta durmaktan çok yorulup geçip kaldırıma oturmuştur ömer bunu görünce eline ıkı tane sıcak kahve alıp zehranın yanına gider zehra yanında birinin durduğunu anlayınca kafasını kaldırıp bakar ömer'i görünce şaşırır.


Ö:kolay gelsin

Z:teşekkür ederim

Ö:al bakalım.


deyip elindeki kahvenin tekini zehraya verip oda zehranın yanına kaldırıma oturur .

Ö:çok yorulmussun belli ki bi yorgunluk kahvesi iyi olur dıye düşündüm.

Z:iyi düşünmüşsün teşekkür ederim.

Ö:rica ederim de şaşırdım.

Z:neye şaşırdın

Ö:ilk defa beni terslemedin düzgünce konuştuk.

Z:sen yerinde durursan benimle ugrasmassan niye tersliym seni hem ben öyle senin gördüğün gibi biri değilim huyuma gidersen ıyı anlaşırız.

 
Ö

:ıyı madem o zaman bu kahveleri ateşkes olarak kabul edelim aramızdaki inatlaşma bitsin artık bence .

Z:bence de çok uğraştın benimle yeter.

Ö:ben naptım ki sana sen bana yapmadığını bırakmadın tehditler cezalar lafınla dövmeler.

Z:hakettin ama sende

Ö:doğru hakettim ama tatlıya bağladık herşeyi demi.

Z:evet bir sorun yok.

Ö:ne zaman bitiyo senin ceza.

Z:normalde 1 haftaydı ama amirin insaflı tarafına denk geldim bugün son yarın yine şubedeyim.

Ö:tayfun anlattı o adama ne dedin de ikna ettin öyle.

Z:gerekeni söyledim onu sevmeyen biriyle birlikte olursa daha çok mutsuz olucağını söyledim Sen o adamın yerinde olsan sırf sen sevip istiyosun diye seni sevmeyen biriyle olurmuydun .


Ö:olmazdım tabiki ya sen.

Z:bende olmazdım gerçek sevginin olmadığı bir yerde sadece benim sevgiminde bir anlamı olmazdı.

Ö:haklısın tek taraflı sevgi yetmiyo.

Z:bişey söyliyim mi sana .

Ö:söyle.

Z:çok cimrisin

Ö:nedenmiş o

Z:baksana aldığın kahveye hemen bitti insan büyük bardak alırdı.

Ö:sende hiçbirseyden memnun olmuyosun tamam kalk hadi daha büyüğünü ısmarlıycam sana.

Z:yok bırakıp gidemem bugün burayı.

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin