~1 hafta sonra ~
Zehranın ailesi ile ömer'in aileside tanışmıştır her iki ailede birbirini çok sevmiştir artık omerle zehranın arasındaki ilişki daha da ciddi bir hâl alıyordur ertesi sabah zehra izinli olmasına rağmen şubeye çağrılmıştır zehra şubeye gelir gelmez tayfunun odasına çıkar.. Kapıyı çalar gel komutunu alınca içeriye girer.
Z:günaydın tayfun komiserim.
T:günaydın zehra gel otur.
Z:beni cagırmıssınız önemli bir şey mi var yani izinli olmama rağmen çağrıldığım için meraktan soruyorum.
T:ha evet birşey var .
Z:nedir?
T:amirle konuştum şu ankarada verilecek olan seminerden haberin vardır .
Z:evet biliyorum
T:işte amirim o semineri senin vermeni istiyor .
Z:gerçekten mi?
T:evet kalacak otelin herşeyin bize ait olucak 1 hafta belirlenen yerlerde semineri verip geleceksin senin için de tatil gibi birşey olur ne diyosun kabul mü ?
Z:böyle birşeyi nasıl reddedebilirim gurur verici bir şey kabul ediyorum.
T:tamam o zaman sen şimdi git eve hazırlan yarın sabah yola çıkacaksın uçağın sabah 9 da kalkıcak sakın geç kalma zehra .
Z:tamam tayfun komiserim iyi günler deyip odadan çıkar zehra hem böyle birşeyle karşılaştığı için mutlu hemde ömer'i 1 hafta göremeyeceği için üzgündür o yüzden hem durumu anlatmak hemde hasret gidermek için şirkete ömer'in yanına gider odasına çıkıp kapıyı çalar ömer dosyalara gömülmüş çalışıyordur kafasını bile kaldırmazdan .
Ö:tamam pınar şuraya bırak kahveyi çıkabilirsin.
der zehra sessizce gülüp ömer'in arkasına geçer ellerine boynuna dolayıp yanağından öper.
Z:çokmu benziyorum pınara .
der ömer kafasını kaldırır zehrayı görünce mutlu olur şaşırır ayaga kalkıp sarılır .
Ö:birtanem hoşgeldin kusura bakma pınar sandım kahve istemiştim gel otur bakalım der zehrayla birlikte yan yana geçip uzun koltuğa otururlar.
Ö:nerden geliyosun sen ?
Z:tayfun komiserim beni çağırdı.
Ö:neden şen izinlisin bugün hatta öğleden sonra birlikte olacaktık ektim deme sakın.
Z:hayır aşkım ekmedim tabii yıne beraber oluruz ben de seninle o konuyu konuscaktım zaten.
Ö:seni dinliyorum
Z:beni gidiyorum ömer.
Ö:nereye gidiyorsun niye gidiyorsun.?
Z:ankaraya seminer vermek için 1 haftalığına amir benim gitmemi istiyor yarın sabah 9 da gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...