12.BÖLÜM

278 40 11
                                    

Omerle zehra zehranın evindelerdir zehra salonda uzanmış televizyon izliyordur ömer ise mutfakta zehraya yemek yapmak için mücadele veriyordur mutfaktan sürekli kırılma dökülme sesleri geliyordur zehra salondan mutfağa doğru seslenerek.


Z:parçalarını ayrı koy ömer der omerde mutfaktan çıkıp gelir.

Ö:neyin parçasını?

Z:o kırdığın tabak canakların parçasını diyorum bidaha lazım olmıycak zaten bana kırabilirsin.


Ö:çok el altında duruyolar zehra elim değince kırıldı napiym hem ben sana alırım yenisini.

Z:şaka yapıyorum ömer önemli değil daha hazır değil mi yemek acıktım.

Ö:hazır ya getiririm şimdi


Z:ömer benim burnuma yanık kokusu geliyor nerden geliyo bu ömer yemek!!


Ö:eyvah yemek !!


diyerek koşarak mutfağa gider ocağın üzerinde tencereye yapışmış patatesleri görünce oflayıp tezgaha bırakır tencereyi zehrada yavaşça yerinden kalkıp ömer'in yanına gelir bır elini kapıya koyar dudaklarını sıkarak konuşur.

Z:pişmiş mi?

der ömer tencereyi gösterir zehra güler

Z:tamam sorun değil ben patatesi közlenmiş de severim 😂😂

Ö:dalga geçme zehra ben hemen yenisini yaparım .

Z:aman gerek yok ömer en azından çorba sağlam o yeterli bir şey yapma.

Ö:emin misin doyacakmısın corbayla.

Z:doyarım tabi ne sandın sen beni.

Ö:tamam sen git yat yerine ben getiriyorum hemen

Z:emin misin gelmişken alabilirim 😂😂😂😂

Ö:abartma zehra 😡

Z:tamam kızma gidiyorum deyip gidip salondaki yatağına uzanır.....




Omerde elinde tepsiyle gelip zehranın yanına oturur ve yaptığı çorbayı kaşığı üfleyip zehranın ağzına verir zehra bir kaşık alır .

Ö:beğendin mi?

Z:evet güzel olmuş ama ben yiyebilirim.

Ö:olmaz senin kollarını fazla hareket ettirmemen gerekiyor benn yediririm deyip bir kase çorbayı zehraya yedirir ilaclarınıda icirdikten sonra yeniden yanına gelir .

Ö:şimdi nasılsın?

Z:iyiyim teşekkür ederim ha ömer şu televizyonun altindaki cekmecedeki dvd'leri verirmisin?

Ö:peki.... Al bakalım napıcaksın


Z:boş boş oturucak değiliz demi film izleyelim


SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin