19.BÖLÜM

589 36 11
                                    

Omerle zehra bi gün öncesinden anlaşmış evde kimse olmayacağı için o günü omerlerde yalnız başbaşa gecireceklerdir sabah olduğunda zehra hazırlanıp omerlere gider geldiğinde kapıyı çalar ömer yüzündeki kocaman gülümsemeyle zehraya kapıyı açar elinden tutup içeri alır kapıyı kapatıp yanaklarından öper.

Ö:hoşgeldin birtanem.

Z:hoşbulduk aşkım .

Ö:gel sana kendi ellerimle kahvaltı hazırladım bakalım begenicekmisin?

Z:sen hazırlarsında beğenmem mi ben hadi geçelim der salonda hazırlanmış kahvaltı masasına geçip otururlar.......

Ö:Beğendin mi omleti?

Z:çok güzel olmuş ellerine sağlık aşkım ama ben tıka basa doydum benden bu kadar.

Ö:neden böyle incecik olduğun belli

Z:nedenmiş ?

Ö:baksana hayatım hiçbirşey yemiyosun.

Z:kilo almaya müsait bir vücudum var ömer ayarı kacırırsam bi yere sıgmam sen beni begenmezsin sonra olmaz böyle bi riski göze alamam ben.

Ö:düşündüğün şeye bak zehra ben seni her halinle kabul eder yine severim obez olsan bile .

Z:şimdi böyle dersin obez olduğumda görürüm ben seni bak o gözler nasıl kayıyo dışarı gerçi obez olmayada gerek yok bi hamile olsam koltuklara sıgmam der o an ne söylediğini farkedip ağzını kapatır omerde sinsi sinsi güler.

Ö:ne dedin sen?

Z:birşey demedim ki demedim yani.

Ö:demek hamile olsan öyle mi çok mu istiyorsun.?

Z:ömer sus !

Ö:gene kıpkırmızı oldun yerim seni.

Z:ömer lütfen bana bu işkenceyi yapma ve sus lütfen!

Ö:utandın mı ?😉

Z:ömer sus dedim ya sus

Ö:söyleyen sensin bana kızıyosun olmazki böyle der zehra ters ters bakinca tamam sakin çek o bakışlarını sorun yok sustum relax.....

Ö:napmak istersin küçük hanım?

Z:ben misafirim sen ne yapmak istiyosan onu yapalım.

Ö:sen şimdilik misafirsin yakında bu evin gelini olucaksın burda yasıycaksın der zehra ömer'e yaklaşır ellerini omuzlarına koyar

Z:şöyle bir düşündümde senin eşin olmak nasıl olur diye hayali bile yetti çok güzel olurdu der ömer de elleriyle zehranın belini tutar.

Ö:bu hayalini en kısa zamanda gerceklestiricem benim karım olucaksın .

Z:sende benim kocam olucaksın der ikiside birbirine yaklaşır opucekken alev gelir.

Al:pardon rahatsız etmiyorum demi sizi der alaycı bir üslupla.

Ö:senin ne işin var alev evde şirkette birsürü iş varken .

Al:biraz midem ağrıdı bende dinlenmek için eve geldim hem madem şirkette birsürü iş var sen neden kaç gündür şirkete gelmiyosun? (Seni sevmem de mantıklı konuştun alev hakkaten ömer birsürü iş varken sen neden evdesin. 😏😏benim yüzümden tabi😂😂)

Ö:sana hesap verecek değilim alev canım ister gelirim istemezse gelmem bu seni ilgilendirmez ama senin yaptığın herşey beni ilgilendirir ben senin patronunum çünkü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin