HİSLER

291 35 6
                                    


Omerle zehra şubeden çıktıktan sonra ömer'in arabasıyla büyük bir AVM ye gelirler.

Z:napıcaz ömer burda .

Ö:herkes napıyosa bizde onu yapıcaz zehra gel hadi deyip içeri girerler.

Ö:önce sana verdiğim sözü yerine getiriym demi.

Z:ne sözü.

Ö:kahve sözümü

Z:unutmamıssın .

Ö:heralde unutmadım çıkalım o zaman deyip Avm'nin en üst katında bi kafeye çıkıp otururlar .

Ö:büyük bardak söylüyorum sana kahveyi 😂

Z:saçmalama ömer şakaydı o hayatta içemem normal söyle bana .

Ö:peki der ömer garsona siparişi verdikten sonra zehraya döner.

Ö:sana bir şey sorucam ama yanlış anlama zehra .

Z:neden yanlış anliym ki söyle.

Ö:sabah o konuştuğun çocuğu nerden tanıyorsun .?

Z:yiğit'imi diyosun .

Ö:evet yiğit galiba .

Z:eski bir arkadaşım izmir'den oda istanbul'da öğretmenlik yapıyo geçen sene atandı gelir gelmez de evlenmis zaten sevdiği kız İstanbul da olduğu için burayı istemişti .

Ö:kızı çok seviyo demekki.

Z:evet öyle çok seviyo gerçekten.

Ö:peki sen evlenmeyi düşünüyor musun?

Z:doğru birini bulursam neden olmasın sen istiyor musun?

Ö:evlilik bana göre değil ama ilerde bu yeminimi bozdurcak biri çıkar diye düşünüyorum der sonrada içinden "o kişiyi buldum sanki " zehrada ömer öyle deyince ömer'i başka bir kızla mutlu düşününce solunda bı ağrı hisseder kalbini tutar.

Ö:zehra iyimisin.

Z:iyiyim ömer birşeyim yok.

Ö:al su iç

Z:teşekkür ederim

Ö:şimdi nasılsın

Z:iyiyim der ömer bır elini zehranın yanağına koyar.

Ö:hasta felan değildin demi der ömer böyle yapınca zehra ister istemez heyecanlanır.

Z:yoo değilim iyiyim ömer .

Ö:peki tamam ağrın olursa hemen söyle tamam mı gizlemeye çalışma.

Z:tamam der içinden der benim için nasıl endişelendi diye geçirir kahveleri gelır içtikten sonra kalkarlar 

Ayağa kalkınca az ilerdeki buz pisti zehranın gözüne çarpar en çok sevdiği şey buz pateni yapmaktır ömer zehranın yanına gelir.

SESSİZ FIRTINAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin