Omerle zehra biraz ankarayı dolaştıktan sonra otelin teras katına çıkarlar bulundukları yer çok yüksek ve soğuktur gecenin karanlığında parlayan tek şey şehrin ışıkları ve parlayan yıldızlardır zehra terasta beklerken ömer elinde battaniyeyle zehranın yanına gelir ve arkadan gelip elindeki battaniyeyi zehraya sarar kendi de zehraya sarılıp sakaklarından öper.
Z:bu şehirin bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum.
Ö:bu sehiri güzel yapan sensin .
der zehra yüzünü ömer'e döner gözlerine bakar.
Z:beni güzel yapanda sensin senin aşkın der ömer bir elini zehranın yanağına koyar derin derin bakar.
Ö:sen ne kadar güzel bir şeysin her an yeniden aşık oluyorum sana deyip öper ayrılınca zehra kollarını ömer'in beline sarar ömer'de zehrayı kollarının arasına alıp saçlarına öpücükler kondurur birlikte sarılı bir halde şehiri seyrederler...........
Sabah olunca zehra uyanır ömer hâlâ uyuyordur zehra ömer'in uyuduğunu görünce kendi yerinden kalkıp ömer'in yanına gider yanı başına oturur ellerini ömer'in saçlarında yüzünde gezdirir yanağından öper tam kalkıcakken ömer zehrayı kollarından tutup iyice kendine çeker aralarında çok az mesafe vardır(klasik ask sahnelerinden ben yapmasam olmazdı benim ki daha romantik ama)😂😂.
Ö:sen ne güzel uyandırıyosun öyle.
Z:uyandırmak istemedim özür dilerim .
Ö:özür dilemek yerine opebilirsin der bu sefer zehra ömer'i öper .
Z:oldumu?
Ö:olduu oldu.
Z:madem uyandın kalk hadi.
Ö:birazda seninle uyusaydım.
Z:oldu paşam olmaz kalk acıktım ben.
Ö:bende acıktım seni yiyebilirim sen yetersin bana deyip zehrayı yatağa çekip gıdıklamaya başlar zehra gülmekten bir şey diyemiyordur.
Z:ömer yeter karnım ağrıdı nolur bırak aşkım .
Ö:tamam kalk hadi acıdım .
Z:saol ya acımış ben gidiyorum deyip yataktan kalkıp gider.
Ö:beni bekle nere gidiyosun kafana göre hey kime diyorum ben gel kız buraya.
Z:geç kalıcam senin yüzünden çok oyalandık.
Ö:kahvaltı yapıcaktık.
Z:hazırlanalım zaten bugün son şu seminerde bitsin rahat rahat yaparız olmazmı aşkım?
Ö:olur birtanem.....
Zehranın semineri bittikten sonra omerle birlikte yeniden otele dönerler ve odaya çıkarlar.
Ö:eee zehra hanım işinizde bittiğine göre 5 gün bizim ne yapmak istersin.
Z:ben hertürlü fikire açığım sana bırakıyorum.
Ö:peki planı ben yapıyorum o zaman bak otele gelirken gördüm buranın eğlence mekanı da varmış akşam oraya gidelim ne dersin hayatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ FIRTINA
RomanceBen sustuğum an felaketin başlar Bir sessiz fırtına sarar her yanını Ayrılığın ayak sesini duyarsın Yaklaştıkça acıtır durur canını Pişmanlıklar görüyorum gözlerinde Masum değilsin beyazında leke Habersizce giderim olsam yerinde Başka bir kok...