*5*

2.2K 175 28
                                    

Tarih : 09 / 03 / 2002

Gün : Bilinmiyor

Bu gün senin doğum günündü yoongi-ya. Senin için büyük bir parti hazırlamıştım, üstelik evimizin arka bahçesini tek başıma süslemiştim. Tabii annem ile amcam yardım etmişti ama neyse. Ağaçlarda pinyatalar, upuzun bir masa, dört katlı bir pasta, karaoke için mini sahne, mini oyunlar ve hediyem... Bütün arkadaşlarımla birlikte seni bekliyorduk . Aradan yarım saat geçti. Hala ortalarda yoktun. Sizin eve gelip seni çağıracağım sırada MiCha' nın ayakkabılarını gördüm evinin kapısında. Kendimden emin bir şekilde zile bastım. MiCha ile sevgili olmadan önce onunla kavga etmiştik. O kızla bir geçmişim vardı. Senin bundan haberin yoktu tabi. Söylemeye gerek duymadım. Keşke söyleseydim de onun nasıl bir pislik olduğunu görseydin. Senle tanışmadan önce ördeğimi alan Dongyun' a bu bunu diyen MiCha'dan başkası değildi. Benim mutsuz olmam için elinden geleni yapardı o sinsi tavşan yüzlü iguana. Kapıyı çaldığımda karşımda seni görünce sevinmiştim.

"Oh Kimbom? Parti'ye tam vaktinde yetiştin biz de MiCha ile parti yapacaktık. " demiştin bana .

"Yoongi-ya ben aradığım zaman neden bakmadın ? "

"Beni arayan olmadı bomi-ah " seni aradığımdan bile haberin yoktu.

"O zaman benimle gelirmisin yoongi-ya ?"

"Tabiki , seni uzun zamandır göremiyordum." Böyle dediğinde Kaşlarımı olabildiğince kaldırmış, yüzüme en mutlu ve masum gülücüğü yerleştirmiştim.

MiCha yanında olmasına rağmen benimle gelmeyi tercih etmiştin.

"Bomi-ah MiCha' ya sormam gerek" diyip içeri gitmiştin. Ben de peşinden gelip sizi dinlemiştim. İşte o an yüzümdeki kaşlarım en sert şekilde çatılmış, masum olan gülücüğü yerini ise şeytani bir sırıtış kaplamıştı. Bende yanınıza gelip sizi sessizce dinlemeye devam etmiştim.

"MiCha, Kimbom bizi evine çağırıyor gidelim mi ?"
Dediğinde şaşkınca sana bakıyordum. Ciddi olamazdın değil mi? Sen, asi çocuk Min Yoongi brn hariç bir kızdan izin mi alıyordun? Belki de ciddisindir..

"Yoongi, benim partim ne olacak ?"
Diyip dudak büzdüğünde araya girmiştim .

"Senin partin... Senin partini istediğin zaman kutlayabilirsin. Sonuçta Yoongi' yi nüfusuna geçirdin. Bari bırak biz de bir şeyler yapalım." Öfkeyle birlikte homurdanarak söylediğim cümle ile MiCha dudaklarını araladı. O konuşmadan devam ettin.
"Tamam MiCha önemli değil hadi gidelim."
MiCha nın biranda ağlamaya başlamasıyla ona baktım. Onun yanaklarını siliyordun. Onu teselli ediyordun ihtiyacı olmadığı halde.
"Yani ben senin için önemsizim öyle mi yoongi-ah" dedi.
O ağlarken bana döndün ve gelemeyeceğini söyledin. Çok duygusaldım, sonuçta balık burcuydum. Gözlerim dolarken MiCha ile ilgilenen sana döndüm.
"Ne yani? Sen Y-yoongi-ya MiCha' yı ba-bana mı tercih ediyorsun?"
Ağlarken bir anda ağzımdan hıçkırık kaçmıştı istemsizce. Ondan daha fazla incinmiştim belki de hayatımda..
"Kimbom-ah ağlama. Çocuk musun sen? Şu an yaptığın şey çok çocukça."

Burnumu çektim ve kaşlarımı çatarak işaret parmağım ile sol göğsüne bastırdım ve bir kaç kez ittirdim.

"MiCha yapınca çocukça olmuyor da ben yapınca mı oluyor? Ben yanlış kişiye kardeşim, arkadaşım diye güvenmişim."

Arkamı döndüğümde tam gidiyorken elimden tuttun.

"Biliyormusun yoongi-ya ? Aslında insanlar beni hayal kırıklığına uğratmıyormuş, ben yanlış insanlar üzerine hayal kuruyormuşum. Bana bunu tattırdığın için teşekkür ederim."

"Kimbom.. MiCha' yı yalnız bırakamam."

"Ah doğru, UNUTMUŞUM! "

Hatırlıyormusun yoongi-ya ? o gün en çok canımı acıttığın zaman olmuştu. Ben Kimbom bunu asla unutmayacaktım...

Sen herşeye değerdin yoongi-ya, hem de herşeye fakat artık kalbimin acısı  dışında hiçbirşeye değmiyorsun~

Byun Kimbom ~

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin