Özel Bölüm

1.4K 95 8
                                    

"Who you ? ~"

"You , you,you-ouv~!~"

"I love you~"

Genç kız ve grubu son defa şarkılarına çalıştıktan sonra mola verdiler.

"Kim buz gibi limonata ister? "

" Ben almayacağım soo-young"

" O zaman herkese getiriyorum! "

Derin bir nefes vererek kendimi yere attım.

" Çok yorgunuuuum. benim yumuşacık kocamm ah benim sarılmaya doyamadığım minik çocuğum sizleri çooook özledim. "

Kendi kendime fısıldarken bütün grup;

"Kimbom ne diyorsun?!!!"

Dedi.

Bütün grubun bana bir anda çıkışmasıyla yerimde hopladım.

"Yastığım ah kocam, oğlum benim yorganım size hasretim~"

Diye açıklayınca hepsi aynı anda derin bir nefes verdi. Ben de gözlerimi devirerek kafamı zemine koydum. Soo-young elinde bir tepsi limonata ile odaya girdi. Herkese teker teker verdikten sonra yanıma gelerek çikolatalı sütü uzattı.

"Bir şeyler içmezsen bayılacaksın."

"Teşekkürler"

*~*~*~*~*~*

*4 saat sonra*

Aradan uzun bir zaman geçmişti yurda geleli ,
herhalde on dakika falan... derince bir nefes vererek rezidansa giriş yaptık. BTS ile aynı sitede, aynı apartmanda ve aynı katta olmamız bir avantajdı aslında.Yani ben ve yoongi açısından.Aynı zamanda soo-young ile sun-yang için de. Hepimiz pijamalarımızla koltuklara yayılmış oturuyorduk.

Hepimize aynı anda bildirim gelmesiyle aynı anda telefonlarımıza sarılmıştık.Bu bana dizi sahnelerini andırmıştı.

Kakaotalk

HeRaLa hyungnim kişisi sizi "grup" adlı gruba ekledi.

MicDroPie: keşke biraz yaratıcı olsaydın @HeRaLaHyungnim

MicDroPie kişisi "grup" grubunun adını "YOUTH" olarak değiştirdi.

MicDroPie: Böylesi daha iyi.

HeRaLaHyungnim: HeRaLa HYUNGNIM mi ?!

MicDroPie: okuma yazman yok mu ?

JininGelecektekiKarısı: vee kimbom vurduu gol oldu .

JininGelecektekiKarısı: bir dakika ! JininGelecektekiKarısı mı? Kimbom!

Soo-youngunGelecektekiKocası: noluyor?

Soo-youngunGelecektekiKocası: Kimbom!

MicDroPie: Adımı falan mı ezberliyorsunuz?

Jimins_kiss:selam

Sun-yangs_pillow:Selam

Taehyungs_loverallien:Selam.

Taehyungs_loversallien:Kimbom!

MicDroPie: Ne var ? Cidden adımı falan mı ezberliyorsunuz?!

GukGukJungkook:Ne yazdınız bu kadar?

GukGukJungkook:Noona! Artık yetişkinim ben.ismim 16 yaşındaki bir çocuğun takma ismi gibi.

MicDroPie: Bu senden fazla yaşadığım gerçeğini değiştirmiyor.

GukGukJungkook:Haklısın benim yaşlı ablam.

MicDroPie: Bu yüzden senden daha tecrübeli ve yetenekliyim jungkookie.

HeRaLaHyungnim: Vurdu gol oldu!

Subekyangs_loveallien:ㅋㅋㅋ

180IQ:Galiba telefonumu patlatmalıyım.Bildirim gelip duruyor! :)

AgustD:Bildirimlerini kapatmayı denedin mi ?

MicDroPie:Bildirimlerini kapatmayı denedin mi oppa?

Sun-yangs_pillow:Woaw aynı anda!

Jimins_kiss:Woaw aynı anda!

MicDroPie: çok sıkıldım. -,-. Diğerleri nerede?

J-Dope_smiler: uyumaya çalışıyorum -.-.

MicDroPie: pfff size iyi geceler rüyanızda beni görün *sırıtan emoji*

Kakaotalktan çıkarak her zaman yaptığım şeyi yaptım ve youtube'a girdim.BTS "Wings" albünün kısa filmlerini izlemeye başladım.Bu yaptığım şeyden kimsenin haberi yoktu. olmasında zaten
.
.
.
Gözlerim acımaya başlarken telefonumu yanıma koyarak kafamı kızlara çevirdim. Hepsi konuşuyordu tabiki ben ve subekyang hariç. Subekyang uyuyordu.Yavaşça ayağa kalkarak odama doğru yol aldım. Uyumak hayatımdaki güzel olan sayılı şeyler arasındaydı. Kapıdan geçerek yatağa doğru gittiğimde kendimi yüz üstü bir biçimde vücud şekli alan yaylar ve ultra rahat olan yumuşak yatağıma bıraktım. Telefonumun çalmasıyla elimi telefona uzatarak güç tuşuna bastım. Acaba hangi mankafa gecenin 2'sinde beni çaldırıp kapattı?!

"Gelen çağrı:GukGukJungkook"

Umursamadan telefonu yanımda fırlattım ve kafamı yastığa gömerek uykuma devam ettim. Sinir bozucu olmaya başlayan telefon sesi odada yankılanırken hışımla telefonu açarak kulağıma götürdüm.

"Eğer değerli uykumu bir saçmalık için bölüyorsan bu sefer mor bir halka ile kurtulamazsın jungkook!"

Kaşlarımı çatmış bir şey söylemesini beklerken sinir kat sayım artıyordu.

"Konuşsana be velet! Seni bekliy-"

"N-noona"

Titreyen, ağlamaklı ve endişe içeren sesi duymamla kaşlarımı daha çok çattım.

"N'oldu?!"

"N-noona b-ben *hıck*"

Telefonu yüzüne kapatarak kafamı yastığa koydum.
Bir anda kafamı kaldırarak sertçe tekrar yastığa bıraktım ve ayağa kalkarak sertçe aynaya yumruk attım. Elimden kan akarken elimi kapı koluna koydum ve çevirmemle açılmaması bir olunca tekrar denedim.İçeriden kırılma sesi geldi. daha da zorladım kapıyı. Kızlardan biri çığlığı basınca kendimi tutamadan kapıya bir tekme geçirdim. Ayağım kapıdan geçerek diğer tarafa kavuşurken cam parçalarının çizdiği yerler yanıyordu.Ufak bir çığlık atarak yumruğumu kapının yüzeyine geçirirken duyduğum tek şey "Kimbom yardım et!" Olmuştu...
.
.
.
Bölüm Sonu:
.
.
.

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin