*Final*

1.6K 125 15
                                    

Genç adam sevdiği kızla birlikte Seoul ' un tenha köşelerinde dolaşıyordu . İçinde bir huzursuzluk vardı , sanki kız ellerinin arasından toz olup uçacakmış gibi geliyordu  . Genç adam yürürken kenetlenen ellerini aniden çözdü . Genç kız sevgilisinin neden böyle yaptığını anlayamamıştı . Genç adam aniden yürüdüğü yolda durunca kız şaşkınlıkla ona baktı . Genç adam , genç kıza burukça gülümsemişti . Kendini tutamadı ve ağzından o sözcükler döküldü .

"Kimbom her daim benimlesin . Bana destek çıkan tek kişi sendin . Beni asla bırakma olur mu ? "

Kız şaşırmıştı . Galiba bu tenha yerlerin havası genç adama yaramamıştı . Genç kız kaşlarını çatarak beynini düşürmüş olabilecek adama sertçe baktı . Bu da ne demek oluyordu ?  Kız sinirlenmişti , bunun altında bir şeyler vardı . Yoksa eski sevgilisi şimdi hamile falan mı kalmıştı , yoksa evlimiydi , aklına gelebilecek tüm senaryolar bir bir yazılmaya başlamıştı . Kız hükmünü vermeden önce genç adamı dinlemeye başladı

" Yoongi ne demeye çalışıyorsun ? "

Genç adam yaptıklarının farkına vardı ve kızın yanına ilerleyip onu kollarıyla sarıp sarmaladı . Sonra burnunu kızın boynuna gömerek kendine has kadınsı kokusunu içine çekti . Kız hala neden bu kadar heyecanlandığını anlayamamıştı . Genç adam kıza sarıldı sanki olabilecekmiş gibi daha da sıktı . Kız dayanamadan genç adamın kollarından kurtularak ona döndü . Şimdi sarıp sarmalama sırası ondaydı . Kız sıkıca sarıldı , sarıldı , sarıldı.  Etrafı kontrol ettikten sonra genç adamdan ayrılarak dudaklarını yanağına bastırdı . Yolda yürümeye devam ettiler ikiside birbirinin gölgelerine bakıyorlardı . Yolda yürürken Havadan sudan konuşmaya başladılar . Buz gibi olan tenha Seoul sokaklarını onların mutlulukları ısıtıyordu . Genç adam konuşma sırası ona geçince konuştu.

" Bizimkiler yenge  istiyor kimbom ne dersin ? "

Kız aniden kafasını genç adama çevirdi . O ise sırıtıyordu fakat farkında değildi ki kız o sırıtışı çok seviyordu.
  
" Bu bir evlenme teklifi mi bay D ? "

" Hayır gel birlikte bana eş bulalım kimbom "

" Cidden mi ? "

Genç kız afallamıştı . Genç adamın ciddiyetle söylediği şeye inanamasa da içini bir korku sarmıştı . Genç adam ciddiyetini bozarak gülümsedi ve kızı kolunun altına aldı.

" Woah demek kızlardan da odun oluyormuş "

" Yha ! "

" Tamam sevgilim kızma en azından doğaya katkın olur . Kkk "

" Of yumurta kafalı antilop gergedanı. "

"  kimbom ben artık seninle sevgili olmak istemiyorum "

" Ben de yoongi , ayrılalım "

Genç adam şaşkınlıkla kıza baktı .

Kız ise gözlerini devirip gülümsedi .

" Bizimkiler sana enişte demek istiyor yoongi-ya . Benimle evlenir misin Agust D  ?  "

Genç adam gülümsedi ve devam etti .

" Tabi ki sizinle evlenirim Lightmire D~ "

Genç adam kıza kocaman sarıldı ve burnuna bir buse kondurdu .kaldıkları yerden yürümeye devam ettiler . Aslında hayat onlar için daha yeni başlıyordu ~
.

.

.

Son~

Not : Özel bölümler olabilir ...

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin