Τελείωσε {43}

5.2K 259 12
                                    

Κάθομαι στο κρεβάτι ακούγοντας μουσική και όλα στο μυαλό μου αρχίζουν να μπαίνουν σε μια τάξη.

Είναι πολύ απλό,δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Τελείωσαν όλα.

Οι οικογένεια μου έφυγε,ο Άλεξ με παράτησε αλλά δεν θα κάτσω να κλαίω.

Οι γονείς μου θέλανε να φανώ δυνατή και αυτό θα κάνω.

Η μαμά μου είχε δίκιο.

Δεν είμαστε υπηρέτες στα συναισθήματά μας. Μπορούμε να τα ελέγξουμε, να τα καταπνίξουμε ακόμα και να τα σταματήσουμε σαν σφάλματα αν χρειαστεί. Αυτό θα κάνω από εδώ και πέρα,αυτό πρέπει να κάνω.

Έτσι θα γίνω μια ισχυρή γυναίκα όπως ήθελε η μαμά μου να γίνω,όπως θέλω να γίνω εγω.

Όλα έχουν αλλάξει,όπως θα αλλάξω κι εγώ.

Ξέρω πως δεν γίνεται να είμαι πλέον αυτο το γλυκό,ευγενικό και χαρούμενο κορίτσι που συνηθίζα να είμαι. Δεν μπορώ να είμαι εκείνο το κορίτσι πλεον..

Σε εκείνο το κορίτσι άρεσε να βλέπει το καλύτερο στους ανθρώπους, όμως εγώ θέλω να βλέπω την αλήθεια. Το να βλέπω το καλό στους άλλους δεν με ωφέλησε πουθενά.. Όλοι έφυγαν και έμεινα με ένα τίποτα

Άργησα να το καταλάβω αλλά το κατάλαβα.

Τελείωσα με όλα τα συναισθήματα. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές της μαμας μου,εκείνη ήξερε τι έκανε.

Μπορεί να μην το έβλεπα πάντα αλλά πάντα ήξερε τι πρέπει να κάνει, στεκόταν πάντα στα πόδια της χωρίς την βοήθεια κάπου αλλού.

Μπορεί αυτή την στιγμή να μην ξέρω ποια πραγματικά είμαι,να νιώθω χαμένη αλλά για να βρεις τον εαυτό σου πρέπει πρώτα να τον χάσεις. Είμαι σίγουρη όμως τι θέλω να γίνω,μια πανίσχυρη γυναίκα όπως ήθελε η μητέρα μου να γίνω

Τέλος ξέρω πως δεν αλλάξει τίποτε.
Τελείωσε με τον Άλεξ,τελείωσε με τα παιδιά. Τελείωσα με το κλάμα,με το να νιώθω αδύναμη και αβοήθητη.

Θα γίνω μια νέα εγώ.. Θα είμαι μια νέα εκδοχή του εαυτού μου που ούτε φανταζόμουν ότι μπορώ να γίνω

Ήρθε το τέλος της ιστορίας εμένα και του Άλεξ. Ήρθε το τέλος του παλιού μου εαυτού.

Τελείωσε.. Μου πήρε χρόνο να το καταλάβω αλλά το κατάλαβα.

Τελείωσε.

Δεν θα τον ξανά ψάξω

Ούτε θα μιλήσω για εκείνον

At the beginning of our love [Book 1] Where stories live. Discover now