(Deep down I know this never works
But you could lay with me so it doesn’t hurt - https://www.youtube.com/watch?v=NqqOZbMWesI)
‘’Merhaba Baekhyun.’’
Korkuyla odayı tarayan gözleri, karanlık ortamdan daha koyu olan gölgede duraksadı. Bileğindeki ipler cildini tahriş etmişti ve sızlıyordu. Ancak Baekhyun’un umrunda olan bu değildi, karşısındaki bedenin ona tanıdık olmasıydı.
‘’Görüşmeyeli uzun zaman olmuştu, değil mi?’’ dedi. Odanın karanlığı onun sesini yutarken, küçük beden hala cevap verememişti.
‘’Küçük, masum Baekhyun.’’ Diye devam ettirdi tanıdık ses. ‘’Ancak bir o kadar da aptal.’’
Karşısındaki bedenin ayaklanmasıyla gerilemeye çalışan bedeni, iplere karşı tekrar yenilmişti.
‘’Nereye kaçabilirsin?’’ dedi alayda. Nefesi yakınlardaydı. Çünkü Baekhyun, çıplak bedeninde onu hissetmişti, aynı zamanda çıplak olduğunu da fark etmişti. Bedeni iyice gerilirken, vücuduna dokunan elle buz tuttu.
‘’S-sen kimsin?’’ dedi zorlukla çıkan sesiyle. Eller bedenini keşfederken, kıkırtısını diğerinden saklamadı.
‘’Ah, benim kim olduğumu gayet iyi biliyorsun.’’
Baekhyun, ellerden kurtulmaya çalışırken, gözyaşlarını daha fazla tutamadı. Damlalar vücudunda kayarken, diğer beden onu altına almıştı.
‘’C-chanyeol seni b-bulur.’’ Dedi. Sesini tehditkar çıkarmaya çalışmıştı ancak başarısız olmuştu. Tek umudu devin onu bulmasıydı. Yüksek sesli bir kahkaha odayı doldurduğunda, Baekhyun korkuyla ürperdi.
‘’Burayı bulamaz.’’ Diye tısladı. ‘’Bulduğunda, seninle işim bitmiş olur.’’
Elleri her yerinde geziniyordu ve küçük beden kendini hiç bu kadar kirli hissetmemişti.
‘’D-DUR!’’ Diye bağırdı gözyaşlarının arasından. ‘’LÜTFEN, LÜTFEN DUR.’’
Umursanmadığını diğerinin üstündekini çıkarmasıyla anlayan Baekhyun, hıçkırıklara boğuldu. Arada elleriyle engellemeye çalışsa da, bileklerine daha fazla zarar vermekten başka bir işe yaramıyordu.
‘’Tek amacım buydu.’’ Dedi küçük bedeni daha fazla taciz ederken. ‘’Benim çektiğim acıyı, o da çekmeliydi.’’
Elini alt taraflara sürüklemeye başladığında, küçüğün bedeniyle dudakları buluştu. Baekhyun çığlıklar atmaya başlamıştı. Chanyeol’un ismini bağırıyordu ve bu uzun olanı güldürüyordu.
İçinde kalan tüm umudun söndüğünü hissediyorken, kapının açıldığını fark etti.
‘’Ellerini çek.’’ Dedi kalın ses, sakince. Sakin olsa da, içindeki tehdit açıktı ve diğeri durmazsa kendi sonunu hazırlıyor olurdu.
‘’Seni asla sevmedim Baekhyun.’’ Dedi üstündeki beden. Korkusuzca devam ediyordu. ‘’Hepsi oyundu.’’
Odayı bir iç çekiş doldurdu.
‘’Eh,sen çekmezsen ben çekerim.’’ Diye devam etti odanın içine yürürken. Sesi hala sakindi ve bu Baekhyun’u daha fazla korkutuyordu. ‘’Kendi sonunla tanışmaya hazır ol.’’
Üstündeki bedenin çekilmesiyle derin bir nefes alan Baekhyun, ışıkların açılmasıyla karşısındaki adama baktı.
‘’Merhaba, ben senin sonun Chanyeol.’’ Dedi şirince ve yumruğunu karşısındaki yüze geçirdi. Kısa olan hala ağlıyordu ve vücudunu saklamaya çalışıyordu. Daha sonrasında tekrar karşısına baktığında, sevgilisinin sinirden köpürdüğünü gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADOW
FanfictionTANITIM-1 ‘’O-o g-geliyor.’’ Dedi titreyen sesiyle. Karşısındaki adama uzun süre baktı Baekhyun. Kimden bahsettiğini bile bilmediği adamın, korkunç bir insan olduğunu o anda anlamıştı. Çünkü karşısında asla kimseden kormaz diyebileceği bir adam, ko...