BÖLÜM-15(M)

4.2K 209 20
                                    


( You and I, we are  becoming more different, In your endless greed - https://www.youtube.com/watch?v=IsXB5eRMRno )

   Telefonu kapattıktan sonra odadaki diğer adama baktı. Uzun olan yavaşça alkışladı ve ona doğru yürümeye başladı.

‘’Aferin K-Kyungie.’’ Dedi kahkaha atarak. Kyungsoo ona sertçe bakmaya devam ederken diğer adam sandalyesini çekip karşısındaki yerini aldı.

‘’Ne yaptığını sanıyorsun?’’ Diye fısıldadı tehlikeyle. ‘’Chanyeol’un seni yaşatmayacağını biliyorsun. Ölüme mi susadın?’’

‘’Evet ölüme susadım.’’ Dedi sesini kayıtsız çıkartarak. Chanyeol’un onu bulacağını biliyordu ve bu sefer kesinlikle yalnız olmayacağını. Kesinlikle yardıma ihtiyacı olacaktı çünkü bu sefer işini gerçekten zorlaştırmıştı.

‘’Sen delirmişsin.’’

   Uzun olan tekrar kahkaha attı ve kafasını salladı. Zavallı çocuk, diye düşündü. Kurtulacağını sanıyor.

‘’Buna alışsan iyi olur.’’ Dedi kendini göstererek. ‘’Çünkü uzun bir süre benimlesin.’’

‘’Hayır, Chanyeol seni bulacak.’’

‘’Bende öyle umuyorum, tatlım.’’

‘’Neden kaçırdın beni.’’ Dedi çaresizce.

‘’Ah, ben seni kaçırmadım. Sadece evine gitmeni engelledim.’’

   Sandalyesinden kalkarken aniden tekrar Kyungsoo’ya döndü ve sırıttı.

‘’Bu arada ben Kris.’’ Dedi elini ona doğru uzatırken. Karşılık alamayınca arkasına döndü ve kapıya yöneldi. ‘’Memnun oldum Kyungsoo.’’

   Kısa olan oturduğu yerde iyice büzüştü ve gözyaşlarının dökülmesine izin verdi. Deli gibi korkuyordu ve Chanyeol’un onu hemen bulabilmesi için içinden dua ediyordu. Jongin’i düşünmemeye çalıştı. Eğer onu düşünürse daha da üzülecekti.

------

‘’Aç şu telefonunu lanet olası.’’ Dedi endişeyle. Kyungsoo’nun aramasının üstünden neredeyse yarım saat geçmişti ve Chanyeol’u aramak yeni aklına gelmişti. Gerçi geçirdiği kısa çaplı şoktan çıkalı çok olmamıştı.

‘’Neden açmıyorsun Chanyeol?’’ Diye sızlandı gözyaşlarının arasından. Evde dolanırken birden aklına onların evine bakmak geldi ve hızla montunu giyerek diğer eve koşmaya başladı. Yolu yarılamışken yerde gördüğü bileklik kanını dondurmaya yetmişti bile. Çünkü o bileklik Kyungsoo’ya hediye ettiği çift bilekliğinin tekiydi. Elinde sıkıca tutarak eve koşmaya devam etti ancak bu sefer hıçkırıklarını tutamamıştı.

   Eve vardığında kapıyı yumruklamaya başladı ama açan olmayınca kendini evin merdivenlerinde çaresizce otururken buldu. Chanyeol cevap verena kadar yapabileceği hiçbir şey yoktu. Ya da eve gelene kadar. Tekrar aramayı denese de cevap veren yoktu. Jongin elindeki bilekliği daha da sıkabilirmiş gibi sıktı ve gözyaşları arasında kendini uykuya teslim etti.

------

   Chanyeol belinden tuttuğu bedeni kendine biraz daha bastırırken telefonun çalmasıyla duraksadı.

‘’C-cevap verme.’’ Dedi karşısındaki beden. Uzun olan onu dinleyerek telefonunu sessize aldı ve yere doğru fırlattı. Karşısındaki daha fazla bekleyemeden dudaklarını birleştirdiğinde, ağzından bir inlemenin kaçmasını engelleyemedi ve bu diğerinin daha istekli öpmesine neden oldu.

SHADOWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin