(Jessica: 178 cm, 62 kg, szürkeszemű, haja: fekete és az alja vörös(piros), 20 éves; Castiel: 185 cm, 83 kg, szürkeszemű, haja: vörös(piros), 20 éves)
-Castiel! Hova akarsz vinni?-kérdeztem.
-Nyugodj már meg...de...ez miatt szakítani fogsz velem.
-vágta hozzám.
-Miért szakítanák? Gyilkos vagy vagy gyerekrabló?-kérdeztem.
-Rosszabb...Éreztem, hogy nyugtalan.
-De tudod én még akkor sem szakítanák veled. Ez a 6.évünk együtt. Te el akarsz vinni valahova én pedig semmit nem szerveztem...
-Nekem az is ajándék, ha eljössz.-mondta majd gyengéden átkarolt.Sosem hagyom el bármi legyen is.
-Akkor indulhatunk?-kérdezte tőlem.
-Igen!Az erdő fele vitt...kicsit legbellül féltem pedig nem vagyok az a fajta lány. Aztán megpillantottam egy fákkal eltakart kisházat. Castiel arrafele vitt. Megfordult a fejemben, hogy elfutok, de szeretem őt és bízok benne.
-Gyere be!-mondta és bevitt a házba.
Meg sem szólaltam. Némán követtem őt. Aztán megláttam a házaban 5 embert(3 lány, 2 fiú). Elindultak felénk.
-Semmi baj!-mondta Castiel.
-Rendben..
-Szia!-lépett elém egy gyönyörű nő.A haja rózsaszín volt, a szeme kék. Nálam is magasabb volt pedig én nem vagyok annyira alacsony...kb 180 cm körül lehetett és 70 kg körül volt.
-Szia.-mondtam vissza neki.
-Milyen szép vagy!-szólt hozzám a lány.
-Köszönöm. Te is szép vagy!Majd a lány megölelte Castielt. Hirtelen megijedtem.
-Castiel...Te....-mondtam, de félbeszakított.
-Jessica ő a testvérem Rosa.
-A testvéred? Sose mondtad, hogy van testvéred...
-Sajnálom...sajnálom, hogy beavatlak ebbe a világba...-mondta Castiel.Majd odajött a többi ember is.
-Castiel! Nem is mondtad el a barátnődnek, hogy ikertestvéreid vannak? Amúgy Eathan vagyok.-Megszólalt az egyik fiú.
Szürke haja volt, vörös szeme, kb.180 cm és 76 kg.
-Ikertestvérek? Hányan vagytok?-kérdeztem.
-10-en voltunk, de már csak 6-an. Amúgy Lucy.-szólalt meg egy lány.Haja: fekete, az alja kék, barnaszemű, kb.175 cm és 65 kg.
-És azt sem mondtad el, hogy ő micsoda?-szólalt meg egy lány.
Vörös(narancssárga) hajú, kékszemű, kb.165 cm és 46 kg. Nagyon vékony volt.
-Amúgy Iris vagyok.-mondta.
-Mi az, hogy ő micsoda? Mi az, hogy 10es ikrek? Mi folyik itt? Castiel?
-Jessica...én egy...vámpír vagyok.-mondta Castiel.
-Vámpír vagy?
-Mind azok vagytok?-kérdeztem.
-Igen!-Válaszolt az utolsó testvére.Barna hajú fiú, Zöld szem, kb.195 cm és 90 kg. Nagyon izmos volt.
YOU ARE READING
Vampire knight Jessica's Story HUN
VampireCastiel és Jessica 14 éves koruk óta járnak. Jessica nem tudja kik a szülei mert kiskorában úgy fogadták be. Zero pedig szerelmes Jessicába, de Jessica Castiel felesége. Mi fog történni kettőjükkel? Nem lesz befejezve srry Új sztoriba kezdek, de itt...