Harmadik fejezet: Váratlan vendégek

62 6 0
                                    

-Vajon kik lehetnek azok? Ez egy rejtett hely.-mondta Lucy.
-Csak nehogy vadászok legyenek.-fűzte hozzá Iris.

Felkészültünk, felfegyverkeztünk, ha vadászok lennének. Eldugtuk a fegyvereket és Castiel kinyitotta az ajtót.
Egy lány és egy férfi állt az ajtó előtt.

-Sziasztok!-mondtam míg a többiek meghajlottak előttük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Sziasztok!-mondtam míg a többiek meghajlottak előttük.

Hátranéztem és Castiel a fülembe súgta:

-Hajolj meg egy kicsit!
-Nem kell!-mondta a nő aki az ajtó előtt állt.
-Elnézést, de kik vagytok?-kérdeztem.
-Nagyon sajnálom a tudatlanságát! Ő nem vámpír... -mondta Castiel majd megfogta a kezemet és arrébb húzott.
-Ő itt Kuran Kaname és Kuran Yuki. Tisztavérű* vámpírok, a "Vámpírok uralkodói."
Fogalmam nincs mit kereshetnek itt. Ez nagyon nagy megtiszteltetés számunkra.
-mondta nekem Castiel.
-Értem! Tudom mi az a tisztavérű. Mindent tudok! Ígérem kedves leszek velük!
-Köszönöm!-mondta Castiel majd megpuszilta a homlokomat.

Visszamentünk a Kuranokhoz.

-Sajnálom az előbbit!-kértem bocsánatot.
-Semmi baj! Ha nem vagy vámpír, akkor nem kell minket ismerned.-mondta Yuki.
-Köszönöm!

Nagyon kedvesnek tűntek. Egyáltalán nem olyanok mint az a vámpír aki megölte a családomat...

-Ha szabad megkérdeznem...mit keresnek itt a Kuranok? Sosem gondoltam volna, hogy valaha is találkozok veletek.-mondta Rosa.
-Ez a ház régebben szálló volt és az emeleten van még egy csomó szoba. Utánna néztem. Megengeditek, hogy beköltözzünk?-mondta Kaname.
-Örömmel! Bármit bármikor megkaphattok csak szóljatok!-mondta Castiel.
-Nem lesz szükségünk semmire sem köszönjük!-mondta Yuki.
-Köszönjük, hogy beköltözhetünk!-köszönte
meg Kaname.
-Mi köszönjük!-mondta Iris.

Megmutattuk a szobájukat és bementek. Ekkor elgondolkodtam, hogy talán, ha vámpírrá válnék...akkor több ezer évig is együtt lehetnék Castiellel. De ha vadászként erre vágyom az nem a legjobb. Itt választanom kell...Örök szerelem vagy családi
ígéret?...

(Tisztavérű*: Azok a vámpírok, akik nem házasodtak emberekkel és vámpírrá változtatott emberekkel sem)

Vampire knight Jessica's Story HUNWhere stories live. Discover now