1.BÖLÜM

2.6K 80 8
                                    

Onu takip eden piçlerin hala peşini bırakmadıklarının farkındaydı gözleri korkuyla saklanmak için uygun herhangi bir yer arıyordu.Saklanmanın en doğru şey olduğunu biliyordu (tabi şansı yaver giderse)
Aslında saklanmanın en doğru şey olmasından ziyade yapabileceği tek şey olduğunu biliyordu.Eğer onlara zarar vermeye çalışsa hasar gören tarafın kendisi olacağının farkındaydı ve eğer polisi aramaya çalışsa başına neler geleceğini az çok tahmin edebiliyordu.Çalıştığı yerin sahibi çok tekin bir adam olmadığından eğer o bu piçleri polise şikayet ederse o piçlerin de polise patronunun pis işlerinden bahsedeceklerinden adı gibi emindi.Bu yüzden de saklanmak en akıl kârı karardı.Gözüne ilişen ara sokaklardan birine doğru adımlarının hızını arttırarak yöneldi ve ara sokaktaki çöpün yanına atılmış koca kolilerin arasına geçip saklandı.Her zamankinden hızlı ve keskin soluklarını yatıştırmaya çalışarak bir yandan da o piçlerin yerini bulamamaları için dua ediyordu...
Aradan geçen yarım saatte hiç bir hareketlilik olmayınca yavaşça kolilerin arasından doğruldu,ara sokağın çıkışına doğru yürümeye başladı tam sokaktan çıkacaktı ki güçlü bir kol onu uzun ve siyah saçlarından tutup duvara fırlattı.Kız daha ne olduğunu anlamadan duvarla adamın arasında sıkışmıştı.Bağırmaya çalışan kızın ağzını kapatan adam yürek donduran sesiyle"Bu kadar yaygaraya gerek yok sadece ....bizim de ihtiyaçlarımız var tamam mı?"dedi ve yanındaki keçi sakallı uzun herife bakarak güldü.(Kesinlikle en kötü kabuslarınızda bile yer alamayacak kadar kötü bir gülüşe daha doğrusu tıslamaya sahipti)
Tıslamasını bitirdikten sonra kızın suratına odaklanıp elleri kızın üstündeki gömleğe yöneldi,tam gömleğe yapışıp onu yırtacakken arkadan kafasına gelen darbeyle kızdan uzaklaştı .Adam şaşkın ve sinirden deliye dönmüş gözlerle kafasına gelen eşyaya baktı.Kafasına bir manga atılmıştı,daha sonra kafasını hızlıca kitabın atıldığı yöne çevirdi sokağın en sonunda duran uzun boylu genç,adama alaycı bir sesle "Hey hiç manga okur musun sen?"diye sordu.Adam gülerek "Neyden bahsediyorsun velet ne yapmamı istiyorsun kızı hallettikten sonra sana mı geçeyim "dedi ve çocuğa bir iki adım yaklaştı.Genç umursamaz bir tavırla "Anlaşılan okumuyorsun,neyse o zaman sana bu mangayı anlatıyım ..."dedi ve derin bir nefes aldı"Aynı senin gibi bir piç ve saçını çektiğin o kız gibi güzel bir kız ve bir de tavşan var" dedi,adam onu öldürecekmiş gibi bakıyordu ama aldırış etmedi olduğu yere çömdü ve devam etti"Bu bahsettiğim adam aynı sen,gücünün yettiği kişilere bulaşıp kendi kendini güçlüymüş gibi avutuyor...
Yine bir gün piçliği tutuyor ve söz konusu ihtiyaçlarını karşılamaya dışarı çıkıyor.Dışarıda tam kendine göre savunmasız bir av bulunca da onu ara sokağın birine atıyor.Tam ihtiyacını karşılıycakken bahsettiğim bu kahraman tavşan geliyor ve adamın kafasına havuç atıyor,ama basit havuçlar değil adamın kafasını yarıp geçiyor.."dedi ve kızın yanına yaklaşıp onu yerden kaldırdı,arkasına aldı kız sadece olanları izleyebiliyordu .Çocuk kafasını kıza çevirdi ve ona sanki "Güvendesin"der gibi baktı .Kafasını yeniden adama çevirip devam etti"Dediğim gibi havuç adamın kafasını yardı veee geçti."dedi gülerek.Adam çoçuğun üstüne doğru yürümeye başlarken çocuk "cık cık cık sanırım senin sonunda mangaldaki hergele gibi olucak ama dur bir fark olucak tabi senin kafanı yaran bu manga olucak "dedi ve çantasından yine aynı mangadan birkaç tane daha çıkarıp adama doğru fırlattı adam mangaları savurmaya çalışırken çocuk kızın elini tuttu ve diğer adam bir yumruk atıp ordan uzaklaşmaya başladılar.


HIRSIZ artık burada:)

HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin