13.BÖLÜM

551 32 5
                                    


"Soo Yun!Ha hayır dokunmayın ona p*ç herifler.Ba bana be ben buradayım Onun ne alakası var heyyy size diyorum So Soo Yun!"
Afallamıştım bana ilk kez adımla seslenmişti şu an düşünmem gereken bu değildi ama..
Üzerime doğru gelen adam ve yerde adımı sayıklayıp ağlayan Tavşan...ben hala hiçbir şey anlamamıştım.Biz neden burdaydık?
Adam iyice dibime girdi,çenemi tutup kendine çekti ve daha sonra Tavşan'a bakıp "Güzel kız!"
dedi.Tavşanın ağlaması daha da şiddetlendi ve adama küfür etmeye başladı o sırada yanındaki adam Tavşan'ın karnına tekme attı.
Dolan gözlerimle Tavşan'a baktım ve "İ iyi misin?"dedim o sırada tepemdeki adam büyük bir kahkaha atarak "Asıl düşünülmesi gereken sensin"
Buraya düştüğümüzden beri adamların suratlarını incelemeye zaman bulamamıştım ama tepemdeki adamın suratına daha dikkatli bakınca geçen beni sıkıştıran adamlar olduğunu fark ettim,Tavşanla ilk tanıştığımız günkü adamlar ve yanlarında artıdan bir kişi.
Bunu fark ettiğimde dolan gözlerimden yaşlar akmaya başladı ve sandalyede tepinmeye başladım.Adam gülmeye devam ederek"Bak kız da tanıdı bizi,artık iyice kaynaştığınızdan göreee hadi başlayalım" dedi ve adamlar Tavşanı oturur pozisyona getirdi tepemdeki adam ise arkama geçip Tavşan'a "Hadi bakalım ne kadar dayanabileceksin!"dedi ve tişörtümü indirerek omzumu açtı,ben hala debeleniyordum Tavşan hala adımı haykırıyor beni bırakmalarını söylüyordu.
Adam boynuma yaklaştı ve dudaklarıyla boynumun arasında bi kaç santim kala durdu ve nefesini boynuma üfledi daha sonra Tavşan'a baktı ve"Anlaştık mı?"dedi.Ben anlam verememiştim.Tavşana baktım O da bana bakıyordu gözünden bir kaç damla yaş geldi ve "Anlaştık!"dedi ben hala olanlara anlam veremiyordum ama Tavşan "Anlaştık!"dedikten sonra adam gizli bir gülümseme attı,beni çözdü ve arabaya götürdü.
Ben arabada hala debelenirken bir yandan da Tavşan'ı izlemeye çalışıyordum.
Bir şey konuşuyorlardı ama arada Tavşan'a tekme de atıyorlardı.Canım o kadar yanıyodu ki...
En az 2 saatlik bir konuşmanın ardından Tavlanın ellerini çözdüklerini ve beni de arabadan çıkartıp Tavşan'ın yanına getirdiler sonra adamın biri Tavşan'a "Umarım bir dahaki görüşmemizde kız yine olmaz yoksaaa"dedi ve göz kırptı.Ardından hepsi arabalarına bindiler ve gittiler.
Onlar gider gitmez direk Tavşan'a sarıldım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.O da bana sarılarak "Geçti bak ben buradayım!"dedi ve yüzümü ellerinin arasına alıp "Sana söylemem gereken bir şey var ama önce"dedi ve beni öpmeye başladı.

HIRSIZ//BTS Jeon Jungkook(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin